saya jadi blogger kerana

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

 Tarikh Tutup Penyertaan Pada 15 Feb 2012

saya jadi blogger kerana

  • saya mahukan sebuah diari yang accessible to everybody,, maksudnya diary yang tak private,, diary yang boleh dibaca oleh semua orang... jujur,, muja jarang ada rahsia dalam hidup ni,, sebab tu la blog lebih convenient daripada diary berbentuk buku,, hehe..
  • saya mahukan satu medium untuk saya mengetahui perkembangan kawan-kawan saya yang telah terpisah,, blog adalah satu medium yang terbaik kerana kita boleh menulis sepuas hati bukan hanya mengupdate status ringkas di facebook dan twitter,,, ahaks!
  • saya mahukan idealogi, pemikiran, dan pendapat saya diketahui oleh orang ramai.. melaluinya saya harap dapat bertukar-tukar pendapat dengan orang lain kerana bukan semua pendapat kita itu betul dan tidak semua juga salah.
  • saya mahukan teman, kawan dan sahabat yang ramai.,, kalau boleh mencapat beribu adalah sangat bagus,,, yang boleh dijadikan teman berbicara di alam maya... sahabat begini juga berfungsi untuk luahkan perasaan di saat rakan dekat tidak dapat mendengar.
  • saya mahukan ilmu yang banyak,,, bagi saya blogger adalah manusia yang sangat updated dengan dunia termasuk dari dalam dan luar negara,,, jadi dengan berblog la saya dapat info dari seluruh dunia,, tambahan lagi saya tidak suka membaca surat khabar,, hehe,,,

sebenarnya ada lagi sebab lain,, tapi,, dah mintak 5,, muja bagi 5 la kan,, hehe,,

ps-muja harap muja menang,, kih3
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD