T shirt Printing Online Auditra Production

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

hai you alls!!! few months back ni entry aku penuh dengan cerita duka je. rasa tak best lak. so hari ni i want to introduce you to the latest tshirt printing online shop yang dijalankan oleh my ex school mate di SMSTMP, aufirhan rosland. pemiliknya ni satu batch ngan aku, batch 0509. dia juga pemain basketball terror giler la wa cakap lu kat sekolah dulu. 3 point tu sambil pejam mata je. aku plak pemain picisan. sob3. dia student yang masih aktif dalam bola keranjang di uitm shah alam.

Photo: MEMBEKAL DAN MENCETAK TSHIRT.
untuk tempahan hubungi kami 017-658 9646 / 014-514 2453 atau email kami aarprod@gmail.com
daripada yang aku tengok kat facebook dia, banyak gak tempat yang dia pergi untuk penjualan tshirt ni. kebanyakannya di tempat sports occasion la macam Hari Kecemerlangan SBP. pemilik besar sendiri pun turun padang untuk pastikan segalanya berjalan dengan lancar. nampak kesungguhannya dalam memberikan service yang terbaikkan? dahsyat! biasanya tuan punya ni berada di area shah alam, so boleh la kalau nak cash on delivery bagi yang berdekatan dengan area situ. kadang-kadang dok kat kelantan sebab tuan punya ni orang kelantan. eh, kita senegeri! :D





melalui online shop ini, kita boleh reka sendiri design (custom made) atau dapatkan ready made stuff. boleh dapat segera kalau terdapat keperluan mendadak meaning that order hari ni, dapat hari ni terus. awesome kan??? tapi tertakluk kepada tempat and keadaan la kan. kita manusia hanya mampu merancang. ALLAH yang menentukan. so jom kita check it out apa yang korang boleh dapat daripada TSHIRT PRINTING ONLINE AUDITRA PRODUCTION ni!!! :D contohnya boleh dilihat di bawah ni.


TSHIRT- kosong, custom made design or ready made.   BANNER DAN BUNTING
                                       

MAFLA                                                                      EMBROIDERY SERVICE
                                       

FLYERS                                                                     BAJU KORPORAT
                                       

VARSITY JACKET                                                      JERSEY
                                        

pendek kata, semua yang berkaitan printing korang boleh dapatkan servicenya di AUDITRA PRODUCTION ni. harga memang sangat berpatutan and salu ada promosi. hehe. tu yang best sangat tu. so, sesapa yang nak tempah tshirt untuk program pape or printing service ape sahaja, boleh la menghubungi AUDITRA PRODUCTION melalui saluran di bawah ni.

MEMBEKAL DAN MENCETAK TSHIRT.
untuk tempahan hubungi 017-658 9646 / 014-514 2453 atau email kami aarprod@gmail.com. untuk lawat page, click AUDITRA PRODUCTION.

moga entry ni sedikit sebanyak membantu kawan aku yang sorang ni. moga usaha yang dicurahkan mendapat pulangan yang dikehendaki and yang paling penting rezeki yang dapat tu mendapat keredaan ILAHI. good luck au!!!! :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika