terima kasih facebook

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

hari ni hari yang sangat menghappykan bagi aku. you know dengan adanya facebook, segala jenis kawan yang we dont even know dalam dunia reality, tetiba jadi kawan dalam dunia maya, jadi kawan di dunia yang ada tapi tiada. kawan termasuklah yang dok jauh merentasi lautan, yang pernah jadi senior dan junior, yang kenal melalui blog, oh memang tak terlist kalau nak listkan

today, aku chatting dengan seorang senior. yes we know each other but we never talk to each other. yela. a big gap kot. dye dah form 4 time aku form 1. memang tak la kan nak cakap. time form 2 adalah jugak gi tempat berlatih sukan sesama. dia masuk acara jalan kaki. tiap-tiap tahun pecah rekod. memang hebat dia ni and very famous too. kih3. tapi tula, we dont really know each other. tahu panggilan je. dua dua famous with our own strengths la,, amboi aku terbajet!

bila cakap-cakap tu banyaknya la history yang keluar. tentang kes tu kes ni, cikgu tu cikgu ni. haha. aku gelak kot time chatting tu. siap kena marah lagi ngan adik aku gelak sengsorang depan laptop. adess. rupa-rupanya semua yang berlaku sepanjang lima tahun di sekolah menengah akan buat kita gelak tak kira la yang berlaku tu sedih ke gembira ke, semua akan buat kita gelak akhirnya. terutama we talk to those related to that experience la kan. hahaha!!!

hope the ukhuwah remains forever. amiin.

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD