Ooo Dot My- Ooo, Camtue Ekk...Terkini Lagi Sensasi


ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

Ooo Dot My, Ooo, Camtue Ekk... Terkini Lagi Sensasi | Semakin hari semakin tua, tapi kenapa rasa hidup ni masih di takuk lama? Pastinya sebab ilmu yang terlalu sedikit di dada. Semakin mencari ilmu, semakin lapang dada. Sebabnya simpanan ilmu dalam hidup kita tidak akan ada tahap maksimum. Sentiasa boleh ditambah.

Manusia yang menuntut ilmu dari mula-mula dilahirkan sehingga hembusan nyawa terakhir adalah manusia yang beruntung. Bahkan, bagi umat Islam, menuntut ilmu itu adalah fardhu ain. Menuntut ilmu itu wajib terutamanya ilmu agama yang menjadi petunjuk di dunia dan penyelamat di akhirat.  

Jadi hari ini Muja ingin memperkenalkan sebuah blog informasi yang terkini lagi sensasi iaitu 

Ooo.My 

dengan taglinenya yang coolz iaitu Ooo, Camtue Ek..


Haaaaa... Tagline pun dah cukup menarik. Cukup memikat. Cukup dekat di hati. Memang kita selalu cakap 'ooo' kalau tahu sesuatu kan? So, kandungan ooo.my seolah-olah dia sedang bercerita kat kita. Gittewww :D

Paparan Muka Hadapan OOO.MY

ooo.my, blog info, blog informasi, blog ilmu

Paparan muka depan yang baik di ooo.my . Ringkas dan tidak menyerabutkan. Mudah untuk pembaca melayarinya sesuai sebagai sebuah blog informasi. Tulisan pun okay. Tak de la berputar sana sini. Yang jadi kegemaran Muja adalah header ooo.my tu. Alorrr. Comel je. Awan la tu ek? 

ooo.my, blog info, blog informasi, blog berilmu, blog berita semasa

Kategori yang diletakkan juga kategori yang sangat menarik dan memang selalu dicari oleh pembaca yang suka membaca di alam maya. Ruang Hubungi Kami pula memudahkan pembaca berhubung dengan pemilik blog. Mana tahu ada berita yang nak disampaikan. Mudah nak hantar.

Cuma satu je, kenapa ruangan Search di ooo.my ada dua ek? Kat tempat paling atas dan di kawasan sidebar. Rasa macam tak perlu je. Hehe

Rank Alexa Ooo.my

ooo.my, blog info, blog informasi, blog ilmu, info semasa, berita terkini

Boleh tahan jugak ooo.my ni. Global rank sudah di bawah 100k dan Malaysia Rank sudah di bawah 100. Bukti ooo.my merupakan sebuah blog yang berkualiti. Tahniah Muja ucapkan. Moga prestasi ooo.my akan sentiasa meningkat hari demi hari. 

Bila la blog tittew nak hebat cenggini sobbs :'(

Berat Blog Ooo.My

ooo.my, blog informasi, blog berita terkini, blog info, buletin semasa

Berat blog ooo.my memang buat Muja suka untuk selalu membukanya sebab loading time sangat sekejap. 0.01 saat per KB. Biar betul. Size pun kecil. Bagus. Blog yang cepat loading ni memang disukai ramai termasuklah diriku ini. :D

Masalah dalam masyarakat kita ni, selalu anggap ilmu hanya ada di sekolah sedangkan ilmu dari sekolah adalah paling terhad, kerana pelajar hanya diajar mengikut sukatan pelajaran yang ditetapkan. Maka rugilah mereka yang cemerlang di sekolah jika mereka berasakan mereka sudah cukup berilmu.

Pada zaman serba moden, serba serbi internet ini, pemerolehan ilmu makin mudah, terutamanya pengetahuan am yang jarang sekali kita dapati di sekolah.  Pengetahuan am adalah sangat penting supaya kita tahu apa yang sedang berlaku di sekeliling dan mengambil pengajaran daripadanya.

Jom baca Ooo.My untuk mengetahui segala informasi terkini dan kisah-kisah yang pastinya akan menjadi teladan yang baik untuk semua. :D


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD