Tip Blogging | Bukti Setiap Blogpost Itu Penting. Tiada Yang Picisan.

Tip Blogging | Bukti Setiap Blogpost Itu Penting. Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Tak nak cakap panjang dalam entry poyo Muja ini. Just nak stress kat sini yang setiap blogpost yang kita tulis dalam blog adalah penting.

Tak de yang namanya, entry ni entry SEO, yang ni entry picisan. Semua entry adalah kandungan blog kita, semua orang boleh baca, semua diindex oleh Google. So, always make the best out of your blog. Promise?

Kenapa? Sebab kita tak tahu, tanpa kita sedar advertiser sebenarnya mencari-cari tempat untuk mereka mengiklankan perniagaan mereka. Tak perlu rasa rendah diri. Tak perlu negatif. Positiflah yang akan tiba masanya ada advertiser yang tertarik dengan blog kita yang kita rasakan biasa-biasa sahaja. Tengok kat bawah ni.



Muja tak tahu pun entry Review Daphne Skirt ni akan mendatangkan rezeki pada Muja. Ingatkan saja saja nak tulis sebab excited beli skirt comel baru but look, it brought an advertiser to my blog. The advertiser jatuh hati, terus contact untuk advertorial di blog ni. Magical kan? :D

Muja sendiri tulis blog untuk kumpul duit untuk beli barang yang masuk kategori kehendak yang bukan keperluan je. Mana tahu rasa nak shopping online, ada jugak duit blog. Nak guna duit elaun? Sayangnya. Duit tu kan untuk pelajaran. Eceyh. Ayat bajet bagus. Cis. Kah3

Moral value: Tulis sebaik mungkin. Good work, good pay. Sekian. :D



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD