Tempah e-Buku Caraku Oleh Abang Ensem

Tempah e-Buku Caraku oleh Abang Ensem | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Kalau sebelum ni aku memperkenalkan korang dengan e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar hasil tulisan Abang Ensem, kali ni aku memperkenalkan pula e-Buku ketiganya bertajuk Caraku yang juga ditulis oleh AE.

e-Buku Caraku oleh Abang Ensem

e-Buku Caraku hasil tulisan saudara Meor Zaidee Meor Ahmad Rasdi ini mengandungi semua jawapan bagi semua soalan terkumpul yang pernah diajukan kepada AE. Jadi, tidak perlu lagi kita membazir masa menanyakan soalan jika semuanya sudah tercored dalam e-Buku ini.

Antara soalan yang sering ditanyakan kepadanya adalah cara bagaimana beliau berjaya memiliki sehingga 14 buah rumah. Sangat menakjubkan bukan? Yang pasti, kejayaan beliau ini hadir juga disebabkan teknik-teknik yang dimuatkan dalam semua e-Buku yang ditulisnya.

Dalam e-Buku Abang Ensem yang ketiga ini, AE berkongsi pengalaman dan pengetahuan dalam bidang pelaburan hartanah yang diceburi selama berbelas tahun. Tempoh masa ini cukup lama untuk meyakinkan kita dengan kemahiran dan kepakaran beliau dalam bidang yang diceburinya ini.

e-Buku Caraku ini ditulis setebal 30 muka surat. Ia boleh ditempah dan didapati dengan harga yang cukup murah iaitu RM30. Sangat murah dan berbaloi bila dibandingkan dengan ilmu berharga yang ada di dalamnya.

Tempah e-Buku Caraku oleh Abang Ensem << Klik


Ps- Sebelum menceburkan diri dalam sesuatu bidang, tuntutlah ilmunya dulu daripada yang terdahulu kerana mereka lebih tahu. Setuju?

Wassalaam.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD