Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Daripada Mujadafewa.My

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Daripada Mujadafewa.My | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Walaupun terasa agak lambat dan tak de sangat yang nak baca blog picisan macam blog aku masa raya nih, terasa jugak nak update seketul entri pasal raya. Ekekeke


Jadi, bersempena dengan hari baik bulan baik ni, aku dengan penuh rasa berdosa, rasa rendah diri, memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan dan dosa yang sudah aku lakukan sepanjang aku hidup kepada semua orang. Masa raya ni macam satu peluang keemasan pulak untuk bermaafan.

Aku mohon juga halalkan apa apa yang aku terlupa, terlebih atau terkurang. Kalau ada hutang yang tak terlangsai, mohon tuntut semasa aku di dunia, jangan masa di akhirat pulak ye. Seram pulak memikirkan masa yang semakin lama mendekat dengan akhirat. Guna raya sebaiknya ye.

Kami bahagia di hari raya. Kamu patut begitu juga. :')

In return, aku juga maafkan korang. Aku juga akan doakan kesejahteraan kita bersama. Okay? Give and take katanya. Oh ye, jangan lupakan saudara kita yang sedang bertarung, berjuang untuk tanah wakaf orang Islam, untuk Masjidil Aqsa, untuk Islam sendiri di Palestin.

#prayforgaza #supportgaza #supportpalestin #prayforpalestin #gazaunderattack #palestinunderattack

Wassalaam.


Comments

  1. Betul tu Muja. Disebalik bergembira ingat mereka yang sedang dalam kesusahan dan penderitaan..

    Salam lebaran, ampun dan maaf saya ucapkan :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya kak muja. :) maaf zahir dan batin. Kita kosong kosong eh? :D

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri, kak muja..
    serius, rindu kak muja. :'(

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Muja....Maaf la kalau ada salah silap kat mana2 yer. Happy blogging and teruskan amik gambar2 yg malatoppsss! Hehee...

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum muja.. salam aidilfitri dari zara dan suami.. =D dah lama sgt zara xjenguk muja kat sni.. dah daa lama sgt zara pergi dari blog.. huhuhu. ari ni baru start keja dan ari ni jugak baru start nak bbllog semula =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika