Promosi Pakej Website Mampu Milik di Empayar Network

Promosi Pakej Website Mampu Milik di Empayar Network | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Sebelum membeli produk kecantikan, apa korang buat? Kalau aku, mesti cari review dulu. Terutamanya kalau beli secara online. Kalau tak tanya kawan memana online shop yang dipercayai, mesti aku Google Search. Muka kita ada satu saja. Kalau dah rosak, tiada galang ganti. 

Penting untuk kita cari informasi produk atau servis sebelum membeli! Tiada yang sanggup berdepan dengan risiko ditipu dengan produk dan servis yang teruk. Yelah, sekarang ni, scammers berlambak-lambak. Produk beracun bersepah-sepah. Jadi, aku yakin ramai antara kalian pun mesti macam aku. 

Daripada senario aku ini, kita tahulah yang pengguna Google Search terlalu ramai. Inilah peluang keemasan untuk semua peniaga untuk menjadikan Google Search sebagai 'perangkap pelanggan'! :D

bina website murah, empayar network, servis reka laman web, website builder

Di zaman sekarang, trend membeli belah secara atas talian tengah in. Ya, mungkin sebab kekangan masa, orang beralih kepada membeli belah secara online. Sekarang, nak beli sayur pun dah pakai laptop. Pakai internet. Klik situ klik sini, sayur bayam, kubis, halia dengan bawang sampai depan pintu rumah. Kenapa? Sebab shopping online senang dan banyak kelebihan. 

Selain kita boleh membeli belah dalam keselesaan di rumah, kita boleh jimat banyak hal termasuklah masa, duit parking, duit tol. Tambah-tambah, bayaran tol dah naik. Tak payah risau anak hilang dalam mall. Tak payah beli baby harness. Jimat dah kat situ. 

Ya, ramai memilih untuk membeli di atas talian kerana semua keperluan di hujung jari sahaja. Tinggal Google saja. Sahih sudah! Google adalah lubuk pelanggan untuk bisnes online. Tapi, satu masalahnya kat sini..

Bagaimana hendak membina laman web yang mampu menarik pelanggan?


empayar network, servis bina website, servis reka laman web, laman web profesional, website perniagaan, laman web bisnes
Empayar Network adalah jawapannya.

Empayar Network adalah sebuah laman web yang menawarkan servis membina website untuk pelbagai jenis perniagaan seperti tudung, kasut, tshirt, ebook dan sebagainya. Boleh dikatakan, semua jenis website pun dorang boleh buat. Laman web yang dibina pula sangat sesuai untuk syarikat korporat dan juga agensi kerajaan. 

Laman web Empayar Network direka khas untuk membantu usahawan-usahawan baru dalam membina tapak perniagaan dalam dunia perniagaan online supaya tampak lebih professional dan mampu meyakinkan para pelanggan. Bayangkan, bila orang nampak je website kita, terus cari barang keperluan, add to chart, proceed to payment. Itulah tanda pelanggan yakin. Faham? 

Kata orang, 

'The first impression is what matters most'.

Setiap laman web yang dibina oleh Empayar Network dilengkapi dengan ciri-ciri asas reka bentuk yang dicipta khas oleh golongan pakar. 

Pakar PHP, pakar HTML, pakar WordPress, pakar CSS3. Semua berkumpul di bawah satu bumbung Empayar Network. Kepakaran mereka sememangnya mampu menjadikan Website Bajet sebagai satu “senjata” yang sangat ampuh untuk digunakan dalam “peperangan”. 

Kenapa peperangan? Sebab, bila berniaga, kita bersaing. Bila kita bersaing, kita sebenarnya sedang berperang! Persaingan itu adalah peperangan. Hah! Analogi yang sangat tepat di situ! :D

Apa sahaja yang berkaitan dengan website yang dibina oleh Empayar Network adalah bergantung kepada permintaan pelanggan. Pelanggan boleh menetapkan apa-apa sahaja yang mereka mahukan pada website mereka.

Nak tema Barbie? Nak warna pink? Nak header besar? Nak ada efek salji? Mahupun nak letak lagu. Semua bolehlah. Just name it. They'll do it! :D

Kelebihan Memiliki Website Untuk Perniagaan Anda


  • Kos perniagaan yang jauh lebih murah daripada kedai fizikal
  • Kedai online mampu berfungsi selama 24 Jam sehari
  • Sistem online memudahkan uruskan tempahan
  • Menjimatkan daripada segi sewa pejabat dan upah pekerja

Pakej Website Mampu Milik dengan Kos Bajet di Empayar Network


Pada 15 Oktober 2015 yang lepas, Empayar Network telah melancarkan satu Pakej Website Mampu Milik dengan harga RM499 sahaja. Hal ini sesuai dengan matlamat Empayar Network supaya lebih ramai usahawan dapat memulakan perniagaan dari internet dengan harga yang berpatutan. 

Sekarang, promosi bagi pakej bajet ini sedang berlangsung dan akan berakhir pada 31 November 2015.



Mengapa Peniaga Online Memerlukan Pakej Bina Website Mampu Milik Ini?

  • Tujuan penjenamaan yang efektif dan berkesan
  • Menyampaikan maklumat perniagaan dengan mudah
  • Mengurangkan kos pengiklanan untuk perniagaan
  • Dapat mencapai pelanggan dari seluruh Malaysia
  • Potensi untuk menjana pendapatan tanpa batasan

Apa yang anda dapat dengan Pakej Website Bajet Ini?


  1. Sebuah laman web profesional dengan design menarik mengikut citarasa sendiri
  2. Sebuah website yang sangat fleksibel dan boleh dikemaskini bila-bila masa sahaja
  3. Sebuah website berinformasi. Termasuklah artikel, gambar dan video.
  4. Sebuah laman web yang dilengkapi dengan sistem tempahan online
  5. Sebuah website yang dilengkapi dengan sistem analisa pelawat
  6. PERCUMA Domain name (.com) (Selama Setahun)
  7. PERCUMA Web hosting – 2GB Space( Selama Setahun)
  8. PERCUMA Social Marketing Services
  9. PERCUMA 20 akaun alamat email. Contohnya, linda@kekcoklat.com, sales@kekcoklat.com , admin@kekcoklat.com

Harga promosi Pakej Website Mampu Milik ini hanyalah RM45O sahaja!



Harga ini sememangnya sangat murah dan berbaloi untuk sebuah laman web profesional yang berkualiti dan mempunyai semua kriteria penting yang diperlukan oleh sebuah laman web perniagaan! Sistemnya sangat lengkap. Tinggal untuk digunakan sahaja. Siap orang pula tolong promosikan di media sosial. Kelas gitu... :D

Testimoni Laman Web Perniagaan Rekaan Empayar Network


testimoni empayar network, promosi pakej website bajet, pake website mampu milik, servis bina website, reka laman web murah

servis website mampu milik, laman web bajet, empayar network, pakej bina laman web malaysia

pakej website mampu milik, bina laman web murah, servis reka website perniagaan, empayar network

pakej website mampu milik, reka website bajet, website murah, reka laman web malaysia

Kemas, cantik, moden, elegen. Yang paling penting, nampak profesional dan dipercayai.

Pesanan aku pada yang ingin menjana pendapatan secara online, jangan lepaskan peluang ini! Peluang memiliki website perniagaan profesional dengan harga murah melampau ini! Ingat, laman web profesional menggambarkan sebuah perniagaan yang serius. 

Laman web yang berkualiti akan meyakinkan para pelanggan untuk berurus niaga dengan kita. Jadi, memang tidak boleh disangkal yang laman web yang baik dan hebat adalah salah satu faktor penting dalam menjamin kejayaan perniagaan online.

Untuk maklumat lanjut,
Hubungi/Whatsapp Shahril di 018 2015 769 
Layari laman web www.empayarnetwork.com
Bersama Menakluk Dunia

ps- Tengah orang buat promosi nilah korang nak grab peluang keemasan. Jangan sudah terhantuk baru tengadah. Jangan cakap aku tak payung. Wassalaam.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika