Hilangkan Segala Jenis Parut dengan New & Improved Azanis Scar Serum!

azanis scar serum, serum parut azanis, azanis scar serum new and improved, cara hilangkan parut

Hilangkan Segala Jenis Parut dengan New & Improved Azanis Scar Serum! |Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Kalau sebelum ini Azanis Scar Serum telah menggegarkan pasaran produk kecantikan dengan kemampuannya menghilangkan parut, sekarang, Azanis Scar Serum kembali lagi dengan tujuan yang sama tetapi dengan formula baru yang lagi hebat dan berkesan.

Apa Yang New? Apa Yang Improved?

azanis scar serum, azanis serum parut, cara hilangkan parut, azanis scar serum new and improved
New & Improved Azanis Scar Serum kini makin mampu mengotakan impian ramai orang yang ingin menghilangkan parut apabila ia kini menggabungkan 2 bahan istimewa iaitu Vitamin E dan Cocoa Butter. Cocoa Butter memang terkenal di seluruh dunia dengan keberkesanannya menghilangkan parut. Hasilnya, wujudlah Vita-Cocoa Booster Formula.

Bukan itu saja. Azanis Scar Serum juga kini mengandungai 100% Vitamin-E semula jadi (d_alpha tocopherol) daripada soya. Vitamin ini mengandungi lebih 50% anti-oksidan dengan daya serapan yang lebih baik daripada Vitamin E sintetik (Vitamin E Acetate atau dL-alpha tocopherol)

Bagaimana Azanis Scar Serum New & Improved Berfungsi?


cara hilangkan parut, azanis scar serum, azanis serum parut, azanis new and improved

Azanis Scar Serum terbaru akan mempercepat proses memulihkan kulit berparut sekali gus melicinkan kulit dengan adanya Vitamin E semulajadi (12000 IU dalam pek 15ml). Vitamin E semulajadi ini bersifat sangat anti-oksidan dan anti-radang. Sifat anti-oksidan beserta kehadiran agen pelembap akan melicinkan garis-garis halus serta menghilangkan kesan kulit kering.

Serum parut yang sangat efektif ini akan memudarkan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut. Selain itu, ia juga akan menggalakan proses sintesis kolagen. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak. Cocoa Butter pula akan mengoptimasikan proses di atas.  

Cara Penggunaan New & Improved Azanis Scar Serum?


azanis scar serum new and improved, cara hilangkan parut, serum parut azanis
  1. Bersihkan bahagian berparut. Kalau di muka, cuci muka. Kalau di tangan, basuh tangan. Kalau di badan, sila mandi.
  2. Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut dengan gerakan membulat. Kemudia, tepuk perlahan untuk penyerapan maksimum.
  3. Gunakan secara berdisiplin setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan sehingga parut pudar atau hilang.
  4. Jangan lupa berdosa semoga Azanis Scar Serum menjadi sangat efektif dan buat kita rasa yakin dengan diri sendiri apabila hidup bebas parut.
Untuk parut cacar dan terbakar, sila tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, sila tunggu sehingga luka telah sembuh atau tertutup dan jahitan sudah dikeluarkan. Luka yang belum sembuh terdedah pada kuman dan bakteria. Ia memerlukan ubatan lain. Azanis Scar Serum pula dicipta khas untuk menghilangkan parut. 

Testimoni Pengguna Azanis Scar Serum


testimoni azanis scar serum, azanis scar serum berkesan, cara hilangkan parut

testimoni azanis scar serum, azanis scar serum berkesan, azanis serum parut

testimoni azanis scar serum, azanis scar serum berkesan, cara hilangkan parut

Beza Azanis Scar Serum Original dan Palsu


cara kenal azanis original dan tiruan
1. garisan biru pada kotak Azanis Scar Serum original
2. warna kotak Azanis Scar Serum original lebih terang

Dapatkan Azanis Scar Serum New & Improved Sekarang!

cara hilangkan parut dengan azanis scar serum new and improved

Azanis Scar Serum ni memang hadir untuk tolong kita. Sebab dorang tahu orang Malaysia ni ramai yang menderita dengan masalah parut jerawat. Jangan sia-siakan produk hebat keluaran Bumiputera ni ye. Semoga berjaya dan cantik bergaya. Lawati link di bawah untuk lebih lanjut.


ps- jangan lupa doa. wassalaam

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika