Website WordPress Dengan Speed Paling Laju dengan LittleBizzy.Com

littlebizzy.com, pembina website laju, cara lajukan speed website
LittleBizzy.Com, pembangun WordPress terhebat.

Website Hebat Dengan Speed Paling Laju dengan LittleBizzy.Com | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Bila tengok ramai kawan blogger berpindah ke WordPress, rasa teringin juga nak berpindah sama. Buat perkampungan kat sana. Kih3

Kat luar sana, ada tak yang tercari-cari cara untuk berpindah ke Wordpress? Nak tapi tak tahu cara? Ada tak yang baru nak buat website untuk bisnes? Kalau ada, baca ni. Aku nak cerita sikit pasal LittleBizzy.Com. Sibuk sangat bunyi bizzy dia tu kan. Hehehe

LittleBizzy.Com adalah sebuah syarikat pembina laman web dari Las Vegas yang mempunyai satu matlamat besar iaitu menghasilkan laman web paling laju dan stabil bagi semua syarikat dan perniagaan tanpa mengira saiz bisnes.

Yang paling penting, LittleBizzy telah berjaya menghasilkan laman-laman web terbaik dengan cara yang efektif dan  kos yang sangat berpatutan. Sukalah tu dapat website canggih macam Lazada dan Zalora. Speed pula laju. Harga pula murah. Berbaloi-baloi... :P

Standard Plan - $20/bulan     Business Plan - $40/bulan     Premium Plan - $80/bulan


LittleBizzy.Com Pembina Website Terlaju


LittleBizzy adalah sebuah website builder yang memfokuskan kepada penghasilan lawan web WordPress dan WooCommerce dengan masa loading yang pantas.

Kenapa kita mahukan laman web yang laju? Sebab pelanggan sangat suka website yang tidak menyusahkan hidup mereka. Mereka juga tidak mahu membuang masa berharga semata-mata nak tunggu semua gambar dan perkataan keluar di skrin.

Dengan kelajuan yang tinggi juga, website kita juga akan mendapat kedudukan yang baik dalam ranking Google supaya laman web menjadi lebih mesra SEO.

Selain itu, LittleBizzy juga menyediakan server yang berkualiti tinggi (terletak di pusat data yang berdekatan dengan target audience) untuk memastikan kelajuan loading yang terbaik. Mereka menggunakan Nginx, CloudFlare dan PHP dan MySQL versi terkini.

Kenapa Perlu Pilih LittleBizzy.Com


Bagi pemilik perniagaan kecil atau baru nak bermula, LittleBizzy boleh dirujuk untuk mendapatkan nasihat dan pandangan teknikal mengenai WordPress dan SEO. Yelah, sebelum kita memulakan sesuatu, kita kena ada ilmu dulu. Betul?

Bukan itu sahaja, dalam setiap servis yang diberikan, LittleBizzy turut menyediakan akaun CodeGuard secara PERCUMA! Akaun backup ini menjamin keselamatan yang terbaik. Tak lupa juga beberapa servis yang lain.

Nak dapatkan pandangan percuma? - Hubungi LittleBizzy.Com

Antara Servis dan Kelebihan Yang Boleh Didapati daripada Littlebizzy.Com

  • Ranking carian bertambah baik
  • SEO audit
  • PERCUMA 100% setup dan pemindahan
  • Harga terbaik dalam industri
  • Mesra WooCommerce
  • Tanpa risiko diblacklist
Banyak lagilah. Tengoklah. Berlambak kelebihan yang diberikan oleh LittleBizzy.Com untuk klien yang mereka sangat hargai. Memang pelanggan dorang sangat penting bagi dorang tau.

cara lajukan website, pembina website laju, pindahkan blog ke wordpress


Review Klien Littlebizzy.Com


“Hands down one of the best partners we’ve worked with in our businesses. Can’t speak more highly of the experience we’ve had with LittleBizzy.”
— Cyrus, United States

“Jesse migrated and optimised my page load times and got them from around 10 seconds to 1 second. He totally exceeded my expectations and even suggested further improvements to my page load speeds. Within 24 hours of hiring Jesse much of the work was complete and I found that I was the only real bottleneck. A rare find, thanks.”
— Kunle, United Kingdom

“LittleBizzy brings the art of simplicity to managed WordPress hosting. I didn’t realize how bloated our standard hosting service was until we engaged LittleBizzy, and we haven’t looked back since. The level of customer service, and advice is first rate. The extra occasional SEO tips are also excellent, and a grateful addition to our arsenal to be the best in our field. Thanks!”
— Alexander, Canada

Boleh baca lagi di Review LittleBizzy.Com

Nak tahu lebih lanjut tentang LittleBizzy.Com? 

Cer singgah kat media sosial dorang kat bawah ini.

Setakat ini sahajalah review aku kali ini. See you again in another entries k.. Papaiii.. :D

Entri ini ditaja oleh LittleBizzy.Com

Comments

  1. Menarik..masih lg dgn blogspot, ada juga planning nk tukar wirdpress tapiiii..biar dulu lah huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika