Hantaran Wangian Set Raikan Cinta Dari Set One Drop Perfumes

Hantaran Wangian Set Raikan Cinta dari Set One Drop Perfumes  | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Dekorasi perkahwinan atau pertunangan tidak semestinya perlu untuk kelihatan sangat romantik dengan ratusan bunga-bungaan. Apabila berbicara tentang perihal perkahwinan, tentunya perkara pertama yang terlintas di dalam fikiran adalah hantaran. 

one drop perfumes, minyak wangi one drop, perfume one drop

Untuk mendapatkan suasana yang menarik dan kasual, hantaran juga memainkan peranan penting untuk melengkapkan persiapan perkahwinan. Trend hantaran perkahwinan sentiasa berubah-ubah saban tahun. Dari hiasan klasik tepak sireh sehinggalah ke trend moden dimana pelbagai jenis hantaran boleh diubahsuaikan serta setiap hantaran memiliki ciri-ciri yang tersendiri.

hantaran one drop perfumes, hantaran minyak wangi, minyak wangi

Sudahkah anda merancang perkara yang mesti dilakukan dan diselesaikan dalam proses perkahwinan anda? Berikut adalah sedikit sebanyak panduan dan senarai semak untuk proses pertunangan dan juga perkahwinan.

one drop perfumes hantaran, hantaran minyak wangi, hantaran one drop

Anda mesti terfikir apa barang hantaran yang sesuai untuk diberikan kepada pasangan bukan? Baju? Minyak Wangi? Kek? Beg Tangan? Alahai peningnya, di sini, kami kongsikan tips yang sesuai boleh dijadikan panduan untuk anda. 

Idea Gubahan Hantaran Ringkas & Minimalis

Setiap perkahwinan pasti lebih diserikan dengan tema. Apatah lagi jika tema perkahwinan yang dipersembahkan adalah unik dan menawan. Idea dan konsep perkahwinan juga boleh dijadikan rujukan untuk hantaran. Misalnya konsep rustic, moden inggeris atau tradisional. Rangkaian wangian dari One Drop Perfumes pula memiliki lebih 96 jenis wangian dan pelbagai set pilihan dan pasti hantaran si gadis menjadi lain dari yang lain. 

one drop perfumes, minyak wangi murah, one drop perfumes murah

Penggunaan warna senada bagi bunga segar pada hantaran wangian One Drop Perfumes memancarkan aksen romantik dan ‘classy’ pada keseluruhan gubahan. Juga jika, penggunaan bunga segar di tambah pada gubahan hantaran tidak memerlukan perincian lain lagi untuk memberikan kesan menawan. Sekiranya anda mempunyai bajet yang lebih, penggunaan perincian yang minimal sudah memadai.

Set Kombo Raikan Cinta One Drop Perfumes

Untuk sepanjang bulan November ini, One Drop Perfumes memperkenalkan promo terbaru kombo raikan cinta yang terdiri daripada set normal dan wangian semburan, hanya RM 100 untuk setiap set. Para penggemar wangian boleh memilih wangian yang disukai dan amat sesuai untuk dijadikan hadiah hantaran pertunangan atau perkahwinan. Sangat berbaloi dan pasti gubahan wangian itu tampak meriah tanpa berbelanja lebih.

hantaran wangian, wangian hantaran kahwin, hantaran one drop perfumes

Wangi, Tahan Lama, Berkualiti Tinggi Dan Ekonomikal 

Manakala, jika ingin sebuah gubahan hantaran wangian itu kelihatan besar dan banyak, boleh juga mencuba wangian set Normal dan Set Medium atau Set Mini. Harga setiap set bermula dari RM 28 hingga RM 50 sahaja.


Untuk Set Normal, setiap set tersedia 8 wangian berbeza. Super jimat! Dengan hanya satu pembelian sudah boleh bertukar wangian setiap hari tanpa perlu berbelanja ratusan ringgit lagi! 

Diinspirasikan dari jenama terkenal seperti Ralph Lauren, Giorgio Armani, Chanel, Gucci, Calvin Klein, Escada, Cerutti, Body Shop, Hugo Boss, Estee Lauder, Lancome, Dior, DKNY, Clinique, Elizabeth Arden, Coty, Davidoff dan banyak lagi!

Kini anda dan bakal raja sehari juga boleh kekal harum dengan wangian dari selebriti terkenal dunia dengan Normal Set Celebrities’ Special dari One Drop Perfumes yang berinspirasikan jenama terkenal dunia dan haruman dari selebriti terkenal seperti Britney Spears, Paris Hilton, Kate Moss, Sarah Jessica Parker, Kylie Minogue, Mariah Carey, David Beckham, Sean John, Usher, Antonio Banderas, Andre Agassi dan ramai lagi. Pilihan yang sungguh elegan, istimewa untuk bakal raja sehari.

Tips-Tips Barang Hantaran

Oleh itu, disini ingin dikongsikan sedikit senarai barang hantaran yang boleh dijadikan sebagai rujukan. Tetapi sebelum kita bermula, bilangan dulang barang hantaran adalah ganjil. Dan pihak perempuan pada kebiasaannya akan menghadiahkan lebih dua dulang berbanding hantaran pihak lelaki.

· Wang mas kahwin dan/atau hantaran

· Barang kemas, boleh jadi cincin, rantai, gelang. 

· Senaskhah Al-Quran atau telekung atau sejadah

· Set Wangian

· Sepasang set persalinan samada sudah lengkap atau kain pasang

· Buah-buahan

· Coklat atau manisan

· Tepak sirih

Walau apa jua pilihan yang dibuat, pastikan kita tidak berbelanja terlalu berlebihan dari bajet telah yang dirancang. Juga apa yang paling penting, setiap pilihan dan gubahan barang hantaran pastinya mengikut citarasa bakal raja sehari. 

Dapatkan set wangian raikan cinta One Drop Perfumes dengan hanya RM 100 sahaja.


Ingin tahu mengenai rangkaian produk One Drop Perfumes daripada pengedar, kiosk dan toko kecantikan berhampiran anda, sila hubungi +6011-11995535.

Jika anda mahu menambah pendapatan, One Drop Perfumes inginkan anda menjadi pengedar/stokis, dengan modal serendah RM200 atau jadilah ‘dropshipper’ secara PERCUMA! Tradisi One Drop Perfumes ialah mahu membantu usahawan secara ‘online’ atau penjualan di kiosk dengan produk berkualiti One Drop Perfumes.

Layari laman web rasmi, www.onedropperfumes.com atau layari www.facebook.com/onedropperfumes

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD