Cara Dapatkan Rambut Sihat dan Cantik dengan Ratu Hair Care Set

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Walaupun kita bertudung, rambut masih kena jaga sebab mahkota kita inilah yang jadi eksklusif untuk suami kita. Jangan sesekali biarkan rambut kita berbau. Omaigad. Tak tahan. Kita sendiri pun akan rasa lebih berkeyakinan bila rambut kita sihat, cantik, dan terurus. Mood pun spoiled sangat kalau rambut kusut, asyik gugur dan bercabang, betul tak?

Dulu aku pernah share macam mana cara sikat rambut yang betul. Yup, kalau salah cara, boleh buat rambut rosak tau.

Rutin Penjagaan Rambut Supaya Sentiasa Kuat dan Sihat 
  1. keringkan betul-betul dulu sebelum memakai tudung
  2. tidak mendedahkan rambut terlalu lama di bawah cahaya Matahari
  3. sikat dari bawah membawa ke atas dan tidak terlalu lama
  4. menggunakan minyak rambut atau pelembap di bahagian hujung
  5. membersihkan rambut sekurang-kurangnya 2 kali seminggu

Ratu Haircare Set by JTT, Shampoo dan Conditioner Rambut Terbaik, 100% Dari Bahan Semulajadi



Ratu Hair Care Set by Jamu Tun Teja adalah produk berkualiti premium terbaru yang dikeluarkan oleh Jamu Empire. Ia mengambil masa selama setahun setengah untuk diformulasikan bagi memastikan kualitinya di tahap yang optimum. Ratu terdiri daripada 2 produk; Ratu Hair Shampoo dan Ratu Hair Serum Conditioner

Ratu mengandungi 11 herba oriental yang terbaik untuk kesihatan dan kecantikan rambut setiap orang. Wanita boleh guna, lelaki pun boleh. Ya, kanak-kanak seawal umur 3 tahun pun boleh guna Ratu. Ini membuktikan yang Ratu merupakan produk rambut yang selamat dan jauh daripada bahan-bahan toksik berbahaya.

Bahan yang paling disukai dalam Ratu mestilah minyak kelapa dara atau VCO. VCO dalam Ratu merupakan VCO yang paling berkualiti yang menjadikan rambut lebih sihat, kuat dan lebih cepat panjang.


Bukan itu sahaja, Ratu juga mengandungi Peppermint tau. Peppermint itulah yang memberikan sensasi segar dan sejuk di kulit kepala apabila menggunakan shampoo Ratu. Ramai juga yang bersetuju, Ratu membuatkan pening kepala berkurang. Sebab tu asyik nak shampoo je hari-hari.


Testimoni Muja Menggunakan Ratu Hair Care Set


Masa JTT buat promo; beli 2 kotak JTT dapat fee mini Ratu set, aku pun tak lepaskan peluang walaupun aku skeptikal dengan produk yang claim boleh kurangkan keguguran rambut. Mana taknya, dah macam-macam shampu kita try, sama juga. Dah banyak duit habis, sama juga. Sampai dah tak tahu nak simpan kat mana botol-botol shampu tu. Kalau korang follow IG aku pun, aku ada mention pasal rambut aku yang gugur teruk lepas bersalinkan Nazeem. Tapi, dengan Ratu, seriously, memang tak menyesal.

1. Bau wangi

Bau Ratu memang wangi tapi bukan jenis yang ovelwhelmed sampai pening kepala. Bau dia jenis yang bila kita bau, kita rasa tenang dan segar. Sebiji macam gula-gula Mentos. Bau peppermint. Memang best.

2. Senang bilas


Ratu sangat senang bilas. Jimat air sebab dia tak banyak buih sangat. Produk yang berbuih banyak boleh menyerap lembapan rambut secara berlebihan. Itu penyebab rambut kering dan bercabang.

3. Sejukkan kulit kepala


Lepas biarkan shampoo tu sekejap, kulit kepala mula rasa sejuk. Kepala yang tengah pening pun boleh lega tau. Masa tu, bolehlah gosok gigi dan basuh muka. Tapi, rasa sayang pula nak bilas. Hehehe.

4. Jimat


Ratu boleh digunakan setiap hari seawal umur 3 tahun. Tapi, kalau nak lagi jimat, Ratu boleh digunakan untuk merawat rambut seminggu sekali. Apply sikit dah cukup. Hari lain, masih boleh guna shampoo biasa. 

5. Boleh guna setiap hari kerana 100% sihat, selamat dan semulajadi


Kita selalu dimomokkan shampoo boleh bagi kesan tak baik kalau guna setiap hari, tapi tidak dengan Ratu. Ratu boleh dan sangat digalakkan untuk digunakan  SETIAP HARI. Ini kerana, formulasinya adalah daripada 11 herba oriental yang diperakui ECOCERT (organik) dan bebas daripada bahan berbahaya seperti pewarna tiruan, Paraben, SLS dan SLES

Ramai lagi pengguna lain pun suka sangat-sangat dengan Ratu Haircare Set tau. Jom tengok apa dorang cakap tentang Ratu.








Ada juga yang share, psoriasis kat kepala pun hilang lepas guna Ratu. Merah-merah, kerak-kerak, gatal-gatal bahagian kulit kepala telinga pun boleh gone. Hebat tak hebat penangan Ratu. Sebab tulah Ratu sangat disarankan untuk hilangkan kelemumur juga.

Dapatkan Ratu Haircare Set Hari Ini!


Ratu Haircare Set memang menjadi rebutan ramai kat luar sana. Kalau rasa nak rambut sihat, kuat dan cantik, memang kena order sekarang juga, takut sold out. Bila dah sold out, lama bebenar nak ada balik dalam sistem tau. Yelah, produk berkualiti premium, ambil masa nak dihasilkan.


Kalau nak borak-borak dulu dengan Muja, boleh klik- Jom Borak dengan Muja

Save nombor Whatsapp Muja tau 01126947035 dan mesej untuk tahu produk-produk JTT lain yang memang berkualiti tinggi. Wasssalam.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD