Friday, January 15, 2021

Produk Pertama Untuk Lelaki by JTT- Jom Kekal Sihat dan Bertenaga dengan Jebat

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Selama ni, produk kesihatan dan kecantikan lebih tertumpu kepada produk untuk wanita sahaja. Padahal bukan wanita je yang mementingkan dua aspek kehidupan ni tau. Lelaki pun nak sihat bertenaga. Lelaki nak tampil kacak bergaya! Gituu. 

Sabar ye tuan-tuan. Mulanya, JTT, memang lebih fokus untuk wanita yang sentiasa perlukan tenaga berterusan untuk menjalankan pelbagai fungsi dalam kehidupan seharian. Dah penat urus hal rumah, cari duit lagi nak tolong suami. Nama pun Jamu Tun Teja. Namun, JTT tidak mahu lagi menganak tirikan kaum Adam. Yelah, bukan wanita je nak bertenaga sepanjang hari. 

Dengan kesedaran ini, Jamu Empire kini mengeluarkan produk kesihatan dan ketampanan untuk lelaki. Maka, terimalah Jebat.

JEBAT, PRODUK KESIHATAN TRADISIONAL UNTUK LELAKI MODEN

Wahai lelaki
Kami tahu susah payahnya kamu mencari rezeki untuk kami
Clock out di pejabat, berniaga pula di lorong pejalan kaki
Manalah tahu di situ dapat lebih lagi

Wahai suami
Tidak cukup satu pekerjaan, kamu tambah menjadi dua
Dua macam sikit, kamu tambah lagi tiga
Nah, Jebat, pembekal tenaga.

produk kesihatan dan tenaga untuk lelaki

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN JEBAT UNTUK PARA LELAKI

No. Jebat tak boleh diminum oleh wanita. Jebat diformulasikan khas untuk keperluan para lelaki supaya sentiasa bertenaga sepanjang hari. Lelaki dan wanita kan berbeza. Keperluan fisiologi pun berbeza. So, Jamu Tun Teja khas untuk wanita. Jebat pula, khas untuk lelaki. Sahaja.

1. Memberi Tenaga Tambahan Untuk Lelaki
2. Mengurangkan Bintik Hitam Dan Putih Di Muka
3. Mengurangkan Kesan Gelap Akibat Sinaran Matahari Pada Kulit 
4. Membantu Perlancaran Usus yang Sihat

produk kesihatan dan tenaga untuk lelaki

Percayalah bila aku cakap yang bila bertenaga, semua akan okay. Mood okay, komunikasi okay, kerja okay, income pun okay. Itulah aim kami. Untuk para lelaki sentiasa bertenaga, sentiasa berbahagia. Bila bahagia, barulah ketampanan terserlah. Bab 18sx?? Itu bonus bila badan bertenaga. Isteri pun bahagia. Insya Allah. 

Jeling Nik. Lalalala....😉

BAHAN-BAHAN UTAMA DALAM FORMULASI JEBAT 

Seperti biasa, JTT tetap meneruskan penghasilan produk kesihatan dan kecantikan daripada bahan semulajadi. Walaupun Jebat bukanlah sejenis jamu, ia turut dihasilkan daripada bahan semulajadi yang memang sudah terkenal dengan khasiat dan kelebihan sendiri turun temurun. Bahan Sunnah seperti madu dan kurma pun ada dalam Jebat tau. Yelah, apa yang Rasulullah SAW buat, kita kenalah ikut sebab kita tahu itulah yang terbaik untuk kita. 

Not to be cliche or penunggang agama but it is INDEED the truth, kan?

minuman kesihatan untuk lelaki

Kurma (Dates) 
• Membantu perlancaran usus yang sihat 
• Mempunyai anti-oksidan yang tinggi 

Madu asli (Honey) 
• Melembapkan kulit dan mengurangkan parut kulit. 
• Membantu melindungi kulit dari cahaya matahari 
• Membantu menenangkan saraf dan meningkatkan tidur yang lebih lena pada waktu malam. 

Kranberi (Cranberries) 
• Membantu penglihatan yang lebih jelas

Gojiberi (Goji Berry) 
• Membantu memberi sokongan sistem imun 
• Membantu menggalakkan kulit yang sihat 

Halia (Ginger) 
• Membantu Menjaga Kesihatan Mulut 
• Membantu menenangkan otot yang tegang 

Ginseng
• Tinggi dengan antioksidan yang boleh mengurangkan keradangan 
• Membantu melawan dari keletihan dan meningkatkan tenaga

Bawang Putih (garlic) 
• Membantu memerangi selesema biasa Help 
• Membantu membersihkan kulit 

Halba
• Membantu menenangkan masalah perut dan pencernaan 
• Membantu mengurangkan lemak

Bunga Cengkih (Cloves) 
• Anti keradangan
• Membantu meningkatkan sistem pencernaan 
• Membantu meredakan keseluruhan saluran pencernaan dan perut

Lada Hitam (Black pepper) 
• Membantu melawan kedutan 
• Membantu untuk membuang kulit yang kusam dan mati dan mengurangkan pigmentasi 
• Membantu sistem penghadaman 
• Membantu menurunkan berat badan 

Kulit Kayu Manis (Cinnamon) 
• Membantu mengurangkan parut 
• Membantu mengurangkan jerawat 
• Membantu meningkatkan metabolisma 
• Membantu mengurangkan berat badan 

Ekstrak biji labu (Pumpkin seeds) 
• Anti-radang semulajadi 

Bawang Merah 
• Rendah kalori dan tinggi dengan vitamin dan mineral 
• Tinggi dengan Antioksidan 
• Mempunyai sifat antibakteria 
• Membantu sistem pencernaan 
• Membantu melegakan tekanan 
• Membantu meningkatkan sistem imun

Cara Pengambilan Jebat by JTT

Satu lagi benda yang aku nak highlight, Jebat juga tidak mengandungi Gula Tambahan. Sama seperti JTT, manis Jebat adalah daripada bahan-bahan semulajadi dalam ramuan Jebat sahaja supaya kaum lelaki boleh menelan Jebat tanpa mengerut muka keterlaluan sangat. Takut kedut. Gitchu. Now, back to cara pengambilannya.

• Dos untuk dewasa: Ambil 1 paket (20ml) sekali sehari sebelum sarapan ATAU selepas makan. Goncang sebelum digunakan. 

TESTIMONI PENGGUNA JEBAT BY JTT


Jom kita tengok pula reaksi dan pendapat mereka yang sudah pun merasai kehebatan Jebat. Ada yang sampai nak jadi Jebat Ambassador sebab yakin dengan kelebihan dan keberkesanan yang ada dalam satu sachet Jebat.





KELULUSAN KESELAMATAN PRODUK


Aku tahu sangat kebimbangan dan kegusaran kita tentang pengambilan produk kesihatan. Percayalah, dengan JTT, keselamatan produk adalah KEUTAMAAN NOMBOR 1. Bukan setakat yang wajib je, proses yang optional pun JTT jalankan supaya keselamatan produk terjamin 100% untuk digunakan oleh semua orang. Jom tengok.



DAPATKAN JEBAT HARI INI JUGA


Tak kiralah untuk diri sendiri (kalau lelaki), ayah, adik lelaki atau suami, dapatkan Jebat hari ini juga untuk sumber tenaga yang berterusan sepanjang hari.

Order Jebat Di Sini 


Anda lelaki? Wanita? Dua-dua pun boleh jadi JTT Ambassador dan Jebat Ambassador.

Daftar Jebat Ambassador Di Sini 

Produk selalu sold out. so, mohon bertabah kalau tak de dalam sistem ye. Tapi, kalau tak nak sabar, boleh Telegram Muja di 01126947035. Wassalaam.

Ps- Sorry tau kaum lelaki, terlambat 4 tahun pula buatkan produk berkualiti tinggi untuk korang. Kih3

No comments:

Post a Comment