Rawat Masalah Kulit Muka Dan Rambut Gugur Dengan Produk Halal Dari Nature Lab

Masalah kulit dan rambut sering menghantui dan memberi tekanan kepada lelaki mahupun wanita saban hari. Kebiasaannya, punca berlakunya masalah ini adalah disebabkan oleh faktor cuaca, makanan, gaya hidup dan sebagainya. 

Apabila mengalami masalah kulit seperti kulit kering dan kusam, jerawat, jeragat atau kesan-kesan bintikan dan pigmentasi, ianya secara tidak langsung boleh menurunkan keyakinan atau harga diri seseorang tanpa mengira jantina lelaki atau wanita. Begitu juga dengan masalah keguguran rambut. Mempunyai rambut yang nipis, rosak dan bercabang sehingga agak susah untuk digayakan sememangnya sangat mengecewakan. Tekanan juga akan dihadapi oleh mereka kerana masalah keguguran rambut adalah masalah paling ditakuti oleh lelaki dan wanita kerana ianya boleh menyebabkan kepala seseorang itu menjadi botak. Walaupun wanita yang bertudung mampu menutup ‘kecacatan’ itu dengan berhijab, tetapi hakikatnya masalah rambut yang dihadapi masih lagi tidak selesai. 


Jadi, isu penjagaan kulit wajah dan penjagaan rambut sememangnya perlu diberi perhatian yang lebih bukan sekadar untuk penampilan diri dan bergaya tetapi juga untuk kesihatan kulit yang optimum. Oleh sebab itulah, Nature Lab Malaysia telah menghasilkan dua produk khusus untuk penjagaan kulit dan rambut iaitu CLARA dan URBAN, yang mana ianya 100% bebas daripada bahan kimia merbahaya seperti parabens, phthalates, synthetic dyes, synthetic fragrances, diformulasi dari 100% bahan semulajadi dan tiada pewarna tambahan, berstatus halal serta sesuai untuk digunakan oleh lelaki dan wanita. 

CEGAH KULIT BERMASALAH DENGAN PRODUK CLARA 

Bagi lelaki dan wanita yang mahu merawat masalah kulit, produk CLARA telah dihasilkan khas untuk menghilangkan jerawat dan jeragat, menghilangkan kesan parut, anti penuaan dan menyegarkan kulit. Yang menariknya, ianya boleh digunakan seawal bayi berumur 1 tahun. 

Untuk pengetahuan anda, CLARA ini adalah sejenis toner pelbagai guna (Multi Functional Essence Toner). Fungsi utamanya adalah untuk : 

- membantu meremajakan kulit 
- melembapkan kulit kering dan kusam 
- melembutkan dan melicinkan kulit 
- menghilangkan jerawat dan jeragat 
- mencerahkan kulit dan anti penuaan 
- menghilangkan panau dan parut. 

Produk CLARA ini bukan setakat menyelesaikan kulit yang bermasalah, tetapi pada masa yang sama, turut boleh digunakan untuk rawatan pelbagai guna seperti : 

i). Menghilangkan keputihan dan lendir

CLARA berfungsi untuk menghilangkan keputihan dan bau/lendir yang tidak menyenangkan pada faraj wanita. Masalah keputihan atau lendir yang berbau yang keluar dari faraj (vagina) merupakan masalah yang selalu dihadapi oleh wanita seluruh dunia. Hampir 75% wanita yang sudah berkahwin dan wanita selepas bersalin menghadapi masalah tersebut. Melalui semburan CLARA, masalah keputihan akan dapat diatasi. 

ii). Digunakan sebagai hand sanitizer 

CLARA bukan sahaja digunakan sebagai toner untuk wajah anda malahan ia juga boleh digunakan sebagai hand sanitizer yang boleh membunuh bakteria 99.99%. Ianya sangat mudah digunakan pada bila-bila masa dan dimana jua. 

iii). Membunuh kuman di kulit bayi 

CLARA boleh digunakan pada lampin bayi. Ianya dapat membantu membunuh kuman di celah kangkang dan di kulit bayi. Sesuai untuk kulit-kulit gatal atau kulit kemerahan (ruam) pada bayi dan kanak-kanak. 

iv). Membunuh kuman/bakteria ketika haid

CLARA juga boleh digunakan pada pantiliner wanita. Semburkannya terlebih dahulu pada tuala wanita sebelum memakainya. Ia membantu membunuh kuman/bakteria ketika berlaku aliran darah semasa haid. 

BAHAN-BAHAN PENGHASILAN PRODUK CLARA 

Untuk pengetahuan anda, bahan-bahan utama yang diformulasikan di dalam CLARA adalah Aqua, Parfum, Propanediol, Sodium chloride, Hydralized Elastin, Mentha Piperita (Peppermint) oil & Aquilaria Malaccensis Stem Extract, yang mana bebas dari bahan kimia dan hanya menggunakan bahan semulajadi sahaja. 

ATASI MASALAH KEGUGURAN RAMBUT DAN UBAN DENGAN PRODUK URBAN 

Tak kira lelaki atau wanita, memang agak stress jika ada masalah rambut yang makin menipis akibat gugur setiap hari. Walaupun dah guna bermacam-macam produk, tetapi masih lagi tak berhasil. Untuk dapatkan rawatan rambut tak semua mampu nak buat dengan harga rawatan mahal yang mencecah ribuan ringgit. 

Sebenarnya, anda tak perlu tunggu sampai masalah rambut menjadi makin teruk, makin nipis sehingga nampak kulit kepala. Mungkin anda tak jumpa lagi produk yang sesuai, yang dapat memberikan hasil yang bagus dengan harga mampu milik. Apa kata cuba dulu serum URBAN (Hair Growth Serum) untuk menggalakkan pertumbuhan rambut. Serum je? Ye, memang serum tapi bukan serum yang biasa. 


Serum URBAN ini dihasilkan dengan teknologi terkini untuk mengelakkan keguguran rambut dan menyuburkan rambut dengan formulasi bahan semulajadi, diperkaya dengan Vitamin Aquilaria Serum. Ianya berfungsi untuk : 

- merawat hingga ke akar rambut. 
- mengawal dan mencegah pertumbuhan uban. 
- menghaluskan dan meluruskan struktur rambut. 
- merawat masalah kegatalan kulit kepala dan kelumumur. 
- tidak melekit dan berminyak. 
- merawat masalah rambut kusut dan bercabang. 
- melebatkan rambut dan menghalang dari keguguran. 

BAHAN-BAHAN PENGHASILAN PRODUK URBAN 

Bahan-bahan utama yang digunakan dalam penghasilan produk URBAN adalah Aqua, Parfum, Lavandula Angustifolia Oi, Pelargonium Graveolens (Geranium) oil, Mentha Piperita (Peppermint) oil, Plukenetia volubilis seed oil dan Aquilaria Malaccensis Stem Extract. 

HARGA PRODUK CLARA DAN URBAN SERTA CARA PENGGUNAAN YANG BETUL 

Harga produk CLARA yang bersaiz 50ML ialah RM75 sebotol manakal URBAN yang bersaiz 30ML ialah RM55 sebotol. 

Hanya dua langkah mudah sahaja untuk menggunakannya. Selepas pembersihan kulit/muka, semburkan sedikit pada tisu muka lalu dioleskan pada kulit/muka mengikut putaran jam dan dari tengah ke atas dan dari tengah ke tepi. Selepas itu, semburkan terus pada muka/kulit dengan 2-3 semburan, dan biarkan sehingga kering, ianya akan meresap dengan pantas. 


Waktu sesuai untuk penggunaan CLARA dan URBAN adalah pada waktu pagi selepas mandi dan waktu malam sebelum tidur. Kesan adalah berbeza bagi setiap individu. Namun, bagi mereka yang dah menggunakannya, kesan mula nampak seawal 8 hari penggunaan malah ada yang seawal 3 hari. 

Jadi, untuk mendapat kesan yang pantas, kurangkan atau jarakkan pengambilan berkafein, beralkohol dan berkarbonat. Pengambilan air mineral sebanyak 2L sehari amat dianjurkan. 

PRODUK NATURE LAB BERDAFTAR DENGAN KKM 

Kesemua produk-produk NatureLab berdaftar dengan KKM NOT dan Lab Tested. Ia juga dijamin 100% halal dan proses pengilangan dibuat di kilang yang berstatus IMP (Islamic Manufacturing Practice) serta diformulasikan dari 100% bahan semulajadi. 

Produk CLARA (Multi Functional Essence Toner) dan URBAN (Hair Growth Serum) selamat digunakan kerana ianya dihasilkan dari bahan semulajadi yang khas dan mendapat kelulusan daripada KKM serta uji kaji di makmal. 


Anda boleh melayari laman www.npra.gov.my dengan memasukkan nombor pendaftaran bagi produk CLARA iaitu NOT201102354K dan produk URBAN iaitu NOT201102355K untuk semakan. 

TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA PRODUK CLARA DAN URBAN

Dibawah adalah beberapa testimoni daripada mereka yang telah menggunakan CLARA dan URBAN. 





BERMINAT UNTUK MENJADI AGENT STOCKIST NATURE LAB? 

Bagi anda yang berminat untuk menjadi agent dan stockist Nature Lab, peluang untuk anda menjana pendapatan turut ditawarkan. Pendaftaran percuma untuk 100 orang yang terawal sahaja. Bahan-bahan marketing disediakan bagi yang berminat dan ganjaran yang lumayan serta margin untung yang tinggi bagi setiap unit. Yang paling penting, produk ini selamat, berstatus halal, ada KKM NOT & LabTested serta berkesan untuk digunakan. 


Jika anda seorang suri rumah, pelajar uni/kolej, kakitangan kerajaan/swasta, mempunyai bebanan hutang, bercadang untuk bersara awal atau merancang untuk berkahwin, jadikan platform ini sebagai punca pendapatan tambahan anda. Klik link di bawah dan daftar sekiranya ingin jana income bersama kami. 


CARA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK CLARA DAN URBAN 

Elakkan masalah kulit dan masalah rambut gugur ini sebelum menjadi lebih teruk dengan bertindak segera. Untuk tempahan, anda boleh tekan link Whatsapp di bawah : 

Whatsapp:

Sebarang maklumat dan informasi lanjut berkenaan dengan produk CLARA dan URBAN, anda boleh layari laman media atau hubungi nombor yang disediakan di bawah. 

Website: 

Instagram: 

Facebook page: 

Hotline care: 
+6011 6363 6060 


Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika