Group Blogger Mujadafewa Dot My


ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

dulu muja ada tulis entry senarai g+ communities untuk korang share entry korang di satu medium yang masih belum digunakan sangat dalam dunia blogging di Malaysia ni. so, korang kena grab the opportunity cepat-cepat untuk join semua tu so that korang ada higher opportunity untuk tarik traffic dari google+.


Pernah juga muja buat entry senarai group blogger di facebook. Hari ni pulak, muja nak menyeru korang semua untuk join sebuah group yang muja create sendiri untuk ping entry korang. insya Allah korang akan dapat banyak manfaat dengan join group ni sebab group ni baru je lagi. terhasil daripada giveaway muja dulu. tak baru sangat pun kot. kah3 :P

boleh jana traffik (ahli sikit, peluang orang baca entry kita lebih besar), bina blogging network, bina jaringan backlink, blogwalking, commenting, tambah blogging knowledge kalau ada yang sudi and many more la. mana tahu satu hari nanti kita boleh buat gathering ke, boleh jumpa-jumpa. alahai. tu impian muja dari dulu kot.


muja berharap sangat korang dapat join group ini sebab muja pun rasa nak create satu blogging community jugak. blogging community kita-kita aja. kalau kat blogging group yang dah famous amos mungkin kita malu nak bertanya. kat sini tak famous lagi. so, tanya pape, ti kita discuss kat sana. bertukar-tukar ilmu. ok tak? :)

nak join? boleh singgah sini --)) Group Blogger Mujadafewa Dot My

kalau sudah join tu, rajin-rajinkanlah untuk invite orang lain untuk join. orang yang diinvite tu la yang akan jadi readers kita nanti. entah-entah loyal readers. awwwrr... masyuuuk kalau betul dapat. jom kita meriahkan blogging community kita ni k. :D

mengharap ni tau. tq kepada semua yang sudi.. lap you chooo much!! ^^

Comments

  1. Maaf ckp ek...

    Terlalu byk group blogger di facebook dan kesemuanya ping entri. Diskusinya payah sekali jumpa melainkan dlm group denaihati. Yes, ping entri tu bagus, jana trafik dan bla bla bla..

    hrpnya takdelah yg tulis "baca entri saya dan follow blog saya nanti saya follow balik"

    just my 2 cents

    ReplyDelete
  2. Sudah support kamu, cikgu muja.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD