Review Deodorant Smelly No More oleh Total Image

Review Deodorant Smelly No More Oleh Total Image | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Korang pernah dengar tak yang ada kemungkinan deodorant yang kita sentiasa pakai itu berisiko menyebabkan barah? Walaupun kemungkinan ini masih belum dipastikan, mengelak sentiasa lebih baik daripada mengubati. Betul? :D

Jadi hari ni aku nak memperkenalkan korang dengan Deodorant Smelly No More oleh Total Image (SNM) yang pastinya terbaik untuk semua!

Pada zaman sekarang, kita sentiasa terdedah dengan bahan kimia berbahaya yang mampu memberikan kesan yang amat buruk bagi kesihatan kita. Sebab tula ramai dalam kalangan kita mulai lebih suka memilih produk yang dipastikan selamat dan produk yang diperbuat daripada bahan semula jadi selalu menjadi pilihan.

Untuk deodorant, pilihlah Smelly No More oleh Total Image. :D

review deodorant smelly no more oleh total image, smelly no more, total image, deodorant garam mineral, deodorant semula jadi
Siap rebenkan lagi Deodorant Smelly No More aku ni tau. Suke dia sangat!!! :D
Total Image Smelly No More adalah deodorant batu kristal yang diperbuat daripada garam mineral asli yang mampu menghapuskan bau badan yang kuat secara efektif dengan merencatkan pertumbuhan bakteria penyebab bau badan menghasilkan rasa segar yang tahan lama.

Review Deodorant Smelly No More oleh Total Image

Deodorant Smelly No More oleh Total Image mampu menghapuskan bau badan selama-lamanya di semua bahagian badan yang bermasalah seperti bawah lengan, belakang lutut, leher dan kaki. Deodorant ini diperbuat daripada bahan semula jadi dan memberikan keyakinan diri kepada semua. 

Sebagai penggunanya, aku sendiri sudah merasai kehebatan deodorant semula jadi ini. Aku tak risau lagi pasal rasa melekit sebab memang deodorant SNM ni tak melekit langsung. Tak de bauan tambahan. Kesegaran pun memang tahan lama. The best deodorant evah!!! Tak de la baju aku kuning je sebab deodorant. Ahaks! :D

Bukan aku sahaja yang berpuas hati dengan Deodorant Smelly No More oleh Total Image ni tau. Kawan aku pun sangat mengesyorkan penggunaan deodorant ni. Buktinya macam di bawah.

testimoni deodorant smell no more oleh total image, smelly no more, total image

Kandungan Deodorant Smelly No More
Garam mineral semulajadi

Sifat Unik Deodorant Smelly No More
Semulajadi
Menghalang pembiakan bakteria punca utama bau badan
300% lebih efektif daripada deodorant komersial
Hypo-allergenic
Bebas alkohol dan wangian
Tidak melekit dan tidak berminyak
Tidak menggelapkan kulit
Tidak mengotorkan baju
Sesuai untuk golongan lelaki dan wanita

Cara penggunaan Deodorant Smelly No More
Mudah je nak guna SNM ni. Basahkan tip ketulan deodorant tu, gosokkan pada bahagian yang dikehendaki.

Bagi korang yang berminat untuk mendapatkan Deodorant Smelly No More yang awesome ni, bolehlah rajin-rajin melawat web dan facebook Total Image di bawah ini.

Facebook Total Image 

Click jangan tak click tau :D

Happy no smelly folks. :D

Comments

  1. nina sampai termimpi tunggu review pasal deodorant ni kat blog muja .. NAK TRY !!

    ReplyDelete
  2. dah lamatak guna deodorant...hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD