Set Bersahur Shaklee- Kekal Bertenaga Sampai Berbuka

Set Bersahur Shaklee- Kekal Bertenaga Sampai Berbuka | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Ramadhan tiba lagi! Alhamdulillah kita sudah mula berpuasa pada hari Ahad, 29 Jun 2014 bersamaan 1 Ramadhan 1435H. Excited sungguh aku sambut Ramadhan dan Syawal tahun ni. Paham-pahamlah kenapa ye. Ehem :2

Alhamdulillah sekali lagi sebab kita masih dipanjangkan umur dan diberi peluang sekali lagi untuk menyambut kedatangan bulan Ramadhan, penghulu segala bulan, bulan yang penuh dengan rahmat dan keberkatan. Selamat menyambut Ramadhan aka bulan puasa ye semua.

Bercakap tentang Ramadhan, memang kita tak boleh lari daripada kewajiban menunaikan ibadah puasa dan bersahur adalah salah satu daripada tuntutan ke atas orang yang berpuasa. Walaupun bersahur sangat digalakkan, ramai yang menghadapi masalah untuk bersahur.

Aku pun boleh tidak berkecuali. :'(

Nak bangun sebelum subuh dah satu hal, selera nak makan pula tak de. In fact, setakat fikir nak sediakan makanan tu pun dah cukup memalaskan. Then, kalah dengan godaan nafsu, tarik selimut, layan tidur. Bila bangun, bersahur berlatar belakangkan azan subuh.

Alangkah ruginya. T_T

Set Mighty Gem Shaklee- Set Bersahur Shaklee


Sekarang tak risau lagi! Makanan sahur bukan lagi masalah dengan adanya Set Bersahur Shaklee yang dikenali juga sebagai Set Mighty Gem Shaklee yang terdiri daripada ESP, Performance dan Mealshakes.

Ketiga-tiga produk ini sangat sesuai untuk dijadikan hidangan bersahur sebab ia mudah, lengkap dan sesuai untuk seisi keluarga. Boleh dihidangkan dalam masa 5 minit sahaja. Cepatkan?

Haippp! Tiada alasan lagi untuk tidak bersahur! Alhamdulillah. :D

set bersahur shaklee, set bersahur, shaklee, kekal bertenaga sampai berbuka


Fungsi Setiap Produk Dalam Set Bersahur Shaklee


Setiap produk dalam Set Bersahur Shaklee ini mempunyai fungsi masing-masing yang dapat membekalkan tenaga dan membuatkan kita kekal cergas sepanjang hari walaupun kita sedang berpuasa.

Pengguna Shaklee dah ramai yang membuktikan kemujaraban setiap produk #Shaklee. Sekarang turn korang pulak. :D

set bersahur shaklee, set bersahur, shaklee, nurmujahidah, kekal bertenaga sampai berbuka

ESP
membekalkan protein untuk memberi tenaga sepanjang hari.

Performance
mengelakkan kekurangan air dalam badan secara pantas
mengekalkan paras glukos dalam badan untuk mengelakkan keletihan.

Mealshakes
membekalkan nutrien lengkap untuk menyokong badan sepanjang hari.

Khasiat Tambahan


Selain dapat membekalkan tenaga dan nutrien penting dalam badan, kulit kita juga akan bertambah cantik dengan penggunaan produk Shaklee. Badan juga akan lebih sihat dan cergas.

Yang bestnya, Set Bersahur Shaklee ini dapat bertahan sehingga 2 bulan! So, lepas dah habis Ramadhan pun korang masih boleh menikmati khasiat produk Shaklee ni. :D

Jom! Jangan berlengah lagi! Dapatkan hidangan Set Bersahur Shaklee anda hari ini. Tunggu apa lagi? Dapatkan Set Bersahur Shaklee hari ini daripada


Beliau juga boleh dihubungi di nombor 0136490360 (SMS/Whatsapp)

---------

Walaupun tidak diwajibkan, sahur dikatakan suatu perbuatan yang membezakan puasa orang Islam dan orang Yahudi, yang juga berpuasa tapi tidak bersahur. Jelas kepentingan bersahur di situ. Wallahu a'lam.

Ps- Semoga kita dapat menggunakan masa yang ada selama sebulan ini dengan sebaik-baiknya untuk beribadat. Pahala berganda-ganda hoooiiihhh!!! :D



Comments

  1. Dulu ade la test beli shaklee. Sekali anak buah amek buat main. Tengok2 dalam dah kosong. Isi kat dalam tong sampah. Melayang duit gitew je. Pastu terus tanak beli dah. haha. Anak buah memang rajin 'mengemas'. -__-'

    ReplyDelete
  2. Zara test shaklee dlu tapi pgambilan ntuk kuruskan badan.. miahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD