First Post

First Post | Assalaamualaikum. Inilah sebaik-baik pembuka bicara kan? First post di blog ini. Aku pun tak tahu kena aku mulakan blog ini. Mungkin sebab aku sudah bosan menulis diari. Diari yang penuh dengan nama crush aku dulu. Kah3. Lawak pun ada bila teringat.

Pemilik Blog Ini: Nurmujahidah nama dia. ^^

Hari ni hari Khamis. Esok Jumaat. 6 Mei 2010, sepatutnya aku pergi matrikulasi dah 19 Mei 2010. Tapi aku buat keputusan nak pergi Universiti Malaysia. Asasi Alam Bina, tapi aku nak tukar kursus. Amek Sains Hayat. Demi umi, aku relakan diri ambil kos yang sangat menakutkan ini. Doakan aku deh sumer. Moga aku selamat pergi dan kembali.

Wassalaam

*Edited

Comments

  1. sis,tlg terang kan tentang nuffnang dgn churP2.da 2thn berblog tP xtahu aP function tu sume.tye org tP xPernah dijawab.minta tolong.tunggu jawaPan sis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian awak soalan tidak dijawab. nuffnang ni syarikat pengiklanan dari malaysia. tujuan dia, kalau ramai tengok blog kita, akan ada peluang untuk kita dapat duit sampingan. lebih lebih lagi kalau ada orang klik. tapi buat blog jangan fokus nak duit semata mata, fokus kepada minat blogging tu sendiri baru lah seronok.

      kalau ada rezeki insyaallah ada lah orang atau syarikat pengiklanan lain nak beriklan kat blog kita atau pun dia mintak kita review produk dia ke apa. tapi jangan lari dengan tujuan asal kita berblogging, kualiti penulisan dan design blog yang kemas sangat sangat penting. okay? harap membantu. :)

      Delete
    2. perrrgggghhhh.. bila pakar berbicara,,,, harap everything is clear now :D

      Delete
  2. Subuh2 nie gatal plak tangan nak terjah entry first blog nie.. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD