Nampakla Tak Sabar Kat Situ

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

Hari ni hari Isnin. Buat mereka di pantai barat, mungkin hari Isnin adalah hari yang menstresskan apabila mereka mula start kerja pada hari ni but for us yang kat pantai timur ni, hari Isnin dah tak stress sangat sebab hari Ahad yang menstresskan dah berlalu. Ya, Ahad adalah hari pertama dalam seminggu bekerja di pantai timur. Sekian pembelajaran tentang hari untuk hari ini. Esok sambung lagi. Jangan lupa bawak buku. wink wink wink! ;)

Semalam, yakni hari pertama Muja di IPGKKB tercinta setelah bercuti selama tiga minggu di rumah, Muja pergi la jenjalan kat Pantai Timur Hypermarket kat Taman Bendahara. Tempat mana lagi. Tak de barang pun nak beli sebab barang dari semester lepas masih ada. Nanti kalau dah hidup sehari dua kat sini balik baru dah boleh kesan apa yang tak de. Then, barulah boleh start memborong kat pasar raya. Sekian tips kewangan daripada Pakar Kewangan Muja hari ini.


Maka, dalam perjalanan dari slot alat kecantikan, ke alat masak, terus ke bahagian bahan pencuci, habis tempat saya godek sementara menunggu sahabat-sahabat tersayang bershopping. Mujur kan saya penyabar sikit orangnya. Nampak tak baik saya di situ. Ok. Saya maafkan yang tak nampak itu dengan syarat Magnum dihantar dalam 2 hari. Then saya jenjalan lagi, tiba-tiba!

Muja melihat suatu perkara yang tersangat ajaib pada pandangan mata. Tiba-tiba terfikir, aku yang nyanyuk ke dia yang tak tahu apa yang aku tahu. Maka, Muja berpandangan kepada Annadiah yang juga jelas terkejut dengan pemandangan indah yang terpacak megah betul-betul di depan kami. Dekat tak dekat, boleh sentuh dengan tangan la. Alangkah terkejutnya kami melihat gambar di bawah ini.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jangan marah , nanti kena jual, sambung scroll
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Muja pun penat kot. Sambung sikit je lagi k. Thank you syayam :)
-
-
-
-
-
-
-
-


Ha?????? Bulan puasa pun belum dah wish Selamat Hari Raya Aidilfitri?????
Biar betul sunquick nih!

Comments

  1. saya tinggal di planet pluto ke..huhu..ramadhan pun belum lepas lg dah sibuk raya..over..hehe

    ReplyDelete
  2. semangat betul sunquick! perghhh puasa pun blm lagi.. hahahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha...malaysia ni memang. awal2 lagi dah promosi raya. perghhhh

    ReplyDelete
  4. Promosi dia lebih untuk bulan puasa sebenarnya tu. Air Sunquick oren ni memang layan kalau pekena time berbuka. Tapi waktu dekat-dekat berbuka ni, tengok air paip pun dah terliur. Inikan pulak tengok air lazat macam sunquick.

    ReplyDelete
  5. @aReLaN padahal puasa belum tentu penuh,, ekeke

    ReplyDelete
  6. @Nadia Johari muja reply 10 hari before raya,, lalala

    ReplyDelete
  7. Awk cuba kompare dgn kedai kain jakel huhu

    ReplyDelete
  8. Cube awk compare dgn kedai kain jakel. Dorang dh bln 6 dh keluar iklan raya huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD