Undi Mujadafewa.My Di Malaysia Social Media Week 2014

Mujadafewa Sertai Malaysia Social Media Week | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Muja pernah dengar pasal Malaysia Social Media Week ni tahun lepas, tapi tak tahu apa sebenarnya dia ni.

Rasa macam pernah dapat invitation untuk pergi event ni, tapi macam biasalah, tittew mana ada peluang nak pergi. Jauh. Kaki terikat. Nak mintak permission nak pergi dengan abah pun takut. :'(

Apa Itu Malaysia Social Media Week 2014?


malaysia social media week 2014, msmw, undi mujadafewa

Malaysia Social Media Week 2014 pada pandangan Muja adalah sebuah program penganugerahan kepada blog mengikut kategori. Sesiapa sahaja dibenarkan untuk mencalonkan blog kepunyaan sendiri atau blog orang lain. Peserta pula diberikan masa selama 10 hari untuk mempromosi untuk meraih undi orang ramai bermula dari 1 Februari hingga 10 Februari 2014.

Bagi blog Muja yang biasa-biasa aja ni, peluang untuk menang memang tersangat nipis tetapi macam tak salah Muja menunjukkan sokongan bagi mereka yang bersusah payah menganjurkan Malaysia Social Media Week untuk menghargai para blogger. 

Sambil itu, Muja berpendapat yang penyertaan dalam MSMW 2014 ini juga bagus untuk menjadi medium mempromosikan blog. Kan ramai blogger hebat yang mengambil bahagian dalam program ni. Masa ni la nak bagi peluang blog kita dikenali oleh mereka. :)

Mujadafewa.My Sertai Malaysia Social Media Week 2014


Tahun ni pulak Muja tergerak hati untuk menyertai Malaysia Social Media Week 2014 selepas tengok saudara Khairil Mazri memberitahu yang beliau sudah mendaftarkan 3 buah blog beliau mengikut kategori masing-masing. Amboi. Kalau ada 5 blog, 5 blog didaftar. Tak boleh jadi. Kena join jugak ni.

Akhirnya, Muja pun terjoin jugak Malaysia Social Media Week 2014 ni pada hari terakhir pendaftaran, iaitu pada 31 Januari 2014.

Undi Mujadafewa.My Dalam Kategori Best Lifestyle Blog


Bermula pada 1 Februari 2014, semua yang sudi bolehlah mula mengundi blog yang dirasakan layak. Untuk mengundi, pengundi perlulah Sign Up dulu, then Login. Senang je. Setiap kategori, boleh undi sekali je tau. Pilih dengan penuh ketelitian okay. :D

Jadi, dengan penuh rasa rendah diri, Muja pun ingin menyeru korang yang sudi untuk mengundi blog mujadafewa.my dalam kategori Best Lifestyle Blog.

Cara-cara mengundi adalah seperti di bawah.

Mula-mula, korang klik ----) Best Lifestyle BlogLepas tu, korang cari blog Muja ----) www.mujadafewa.myKalau nak senang guna Ctrl + F then cari mujadafewa, tekan butang vote yang warna hijau.
Bila dah vote, keluar warna merah macam kat bawah ni.

malaysia social media week 2014, msmw, undi mujadafewa

Terima kasih buat semua yang sudi mengundi blog Muja. Kalau rasa blog Muja tak layak, boleh undi blog lain, asal undi. Yang tak sudi pun tak pe, tak wajib pun. Harap undi dengan ikhlas. Budi kalian amat dihargai dan insya ALLAH, dapat balasan baik nanti. Tapi jangan gitau tak undi tau, ti tacim tittew. Kah3

Wassalaam.

Comments

  1. Assalammualaikum muja.. I vote 4 u muja ! Gudluck yaaa.. hope bntuan kecik ni dpt mmbntu.. ^^

    ReplyDelete
  2. wahh join rupanya.. ehehe blog wan tak lagi tahun ni InsyaAllah lain tahun jika berkesempatan..

    ReplyDelete
  3. Selamat bejaya ke dengan percalonan MSMW 2014.

    ReplyDelete
  4. Salam.... Tahniah terpilih sebagai calon dan semoga berjaya. Ada masa sudi-sudilah vote saya juga di blog sensasi2020 di kategori Best Lifestyle Blog. Nampaknya kita perlu bersaing la..Muja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de hal,, huhuu,, nak promote blog je sbenarnya, kah3

      Delete
  5. Akak dah la tak leh join sebab tersilap letak username hari tu... Nak vote pun tak leh gak... huhu... papehal, good luck ek Muja :)

    ReplyDelete
  6. nak masuk jugak tapi x confident lagi.
    tunggu tahun dulu.
    nak upgrade blog skt..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa,, len kali masuk je,, tak perlu confident2 dah,, huhuu

      Delete
  7. Hehehe dah vote.. jom vote kategori Best Foodie Blog untuk Mahamahu.com hehehehe...

    ReplyDelete
  8. good luck muja.... hebat2 yg bertanding...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD