E-Buku Tip Mudah Lulus Pinjaman Oleh Abang Ensem

E-Buku Tips Mudah Lulus Pinjaman Oleh Abang Ensem | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Sebelum ni aku sudah berkongsi dengan korang semua dua buah e-Buku Abang Ensem;

1. e-Book Caraku2. e-Book Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar

Kali ni aku berkongsi pula e-Buku keempat tulisan AE iaitu Tips Mudah Lulus Pinjaman. Apabila kita mula melibatkan diri dalam bidang pelaburan, kita tidak boleh lari daripada berurusan dengan pihak bank dan lain-lain untuk urusan pelaburan dan peminjaman.

Bukan mudah untuk meyakinkan satu pihak untuk memberikan kita pinjaman. Sebelum diluluskan, banyak perkara perlu dilakukan untuk meyakinkan pihak tersebut bahawa kita mampu untuk menjelaskannya.

Jadi, bagaimana untuk kita memastikan pinjaman yang dipohon itu diluluskan? E-Buku Tips Mudah Lulus Pinjaman inilah jawapan kepada persoalan tersebut. :D


tip mudah lulus pinjaman, abang ensem, ae, cara lulus pinjaman, teknik lulus pinjaman bank


Ada suatu hari tu, aku ada terbaca. Lebih baik menimba ilmu yang sudah sedia ada dengan teknik 'meniru' mereka yang sudah berpengalaman lama berbanding jika semuanya sudah tersedia di depan mata, berbanding mencuba dan mencuba sesuatu yang belum pasti boleh berjaya.

Aku tidaklah menghalang mereka yang mempunyai kekuatan hati untuk menyelongkar sendiri, tetapi kalau teknik yang sudah terbukti berjaya sudah di depan mata, kenapa membazirkan masa. Masa berbaki itu boleh digunakan untuk buat banyak benda lain. Hey, ingat. Masa itu berharga.

e-Buku Tips Mudah Lulus Pinjaman tulisan Abang Ensem ini menceritakan 11 tip yang telah dipraktikkan semenjak melabur dalam bidang pelaburan hartanah selama 13 tahun.

Semuanya kerana ramai yang tertanya-tanya apabila mengetahui yang keseluruhan kos bagi 14 buah rumah yang dimilikinya itu jauh melebihi slip gajinya setiap bulan.

Tambah beliau lagi, tip yang dikongsikan itu tidak pernah menghampakan beliau dan e-Buku ini boleh didapatkan dengan harga RM25 sahaja. Beliau berharap semua pembaca akan memanfaatkan buku dengan 11 tip pelaburan hartanah ini sebaik-baiknya.

Kita sedar tak ni yang pinjaman di bank bukanlah suatu yang mustahil? Tinggal kena tahu teknik dan taktik yang betul sahaja. Sapa nak dapatkan e-Buku ini boleh klik link di bawah.

Tip Mudah Lulus Pinjaman oleh Abang Ensem << Klik tanpa lengah. :D

Wassalaam.

Comments

  1. tips yang berguna untuk mereka yang memerlukan..

    ReplyDelete
  2. Kenapa ntah hari tu tak jadi nak beli ebook ni :-)

    Padahal dah plan dah nak beli ebook ni

    ReplyDelete
  3. Abang hensem memg hensem..eh..hahaha..skill nk dpt buku percuma

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD