Peluang Tulis Advertorial Dan Review Untuk Blogger di Advertorial.My

Peluang Tulis Advertorial Dan Review Untuk Blogger di Advertorial.My | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Blogger sekarang memang beruntung sebab dengan menulis semua benda yang kita suka je, kita boleh buat duit, jana pendapatan. Sampai dah ada yang buat blogging career ni sebagai kerjaya utama. Dulu boleh buat pendapatan sampingan je.

Aku? Aku masih cikgu. Huhuu
advertorial, advertorial.my, peluang advertorial untuk blogger, jana pendapatan dengan blog
Klik banner dan join advertorial.my sekarang!
Aku ingat lagi memula aku tulis advertorial. Masa tu kedai tudung mintak tulis pasal dorang dan dorang bagi kod diskaun untuk pembaca blog aku. Aku tulis secara percuma. Tu pun dah rasa lejen.

Tak sedar yang diri diperguna cenggitu je. Blogger picisan kan. Manalah aku tahu kita boleh mintak bayaran. Tak pe. Kira bagi hadiah untuk pembaca aku.

Lepas tu, berkembang pulak dengan tulis review kanta lekap. Dapat produk 6 pasang. Giler happy. Then, slow-slow dapat advertorial berbayar. RM20 ada. RM30 pun ada. Pernah gak dapat RM50.

Tak de lah ratusan macam blogger lain tapi, feeling dapat duit daripada blog ni lain betul dengan dapat duit daripada abah tetiap minggu sebelum pergi IPGKK. Kah3


jana pendapatan dengan blog, advertorial.my untuk blogger, peluang tulis advertorial untuk blogger, blogger diperlukan
Klik bannger dan join advertorial.my sekarang!

Advertorial.My- Peluang Untuk Blogger Menulis Advertorial dan Review

Bila blogger lain tengok aku dok promosi produk advertiser, dorang pun tanya macam mana aku dapat. Masa tu aku tak tahu nak jawab ap. Aku pun cuma menunggu je. But now, kalau orang tanya aku macam mana nak dapat peluang tulis advertorial atau review, aku akan jawab joinlah AdvertorialDotMy .

Advertorial.My- Apa Itu Advertorial?

Senang ceritanya, advertorial ni adalah editorial atau penulisan yang kita buat di blog untuk memperkenalkan sesuatu servis atau produk untuk tujuan promosi. Bila ingat advertorial, ingat blogger k. :D

Advertorial.My- Macam mana nak daftar?

Senang je nak daftar di AdvertorialDotMy . Korang klik link ni --- Peluang Tulis Advertorial . Then isi maklumat yang dorang mintak. Lepas tu, korang klik link pengesahan yang dorang emailkan dan korang boleh login menggunakan password dalam email yang sama.

Jangan lupa Submit Blog dan tulis semua maklumat tentang servis advertorial yang korang tawarkan. Advertiser akan hubungi korang jika dorang berminat beriklan di blog korang. Then, pandai-pandai korang lain deal ngan dorang. Bagi servis terbaik untuk bayaran terbaik. Mark up la harga setinggi boleh. Keh3

 

Advertorial.My - Apa Kelebihannya Untuk Para Blogger?

Banyak kelebihannya bila blogger join advertorial.my ni. Antaranya yang aku rajin nak kongsi:
  • memperkenal blog kita kepada ramai pengguna internet dan advertiser. jadi, boleh menambah trafik blog sambil cari duit. tulislah advertorial sebaik mungkin. mana tahu bagus untuk seo.
  • bayaran pendaftaran sekali seumur hidup. berapa? pastinya sangat rendah untuk faedah yang korang akan dapat selama menggunakan khidmat advertorial.my ni 
  • mengumpulkan semua advertiser yang menginginkan khidmat advertorial daripada blogger. takkanlah dalam banyak-banyak tu tak de yang berminat dengan blog kita kan?
  • boleh jana pendapatan dengan affiliate yang disediakan dan afilliatenya sangat berbaloi kerana jika referral kita mendapat referral lain, kita tetap dapat komisen jugak secara berterusan
  • pembayaran affiliate pula dilakukan setiap minggu tanpa kita perlu memohon withdrawal. banyak mana yang kita kumpul, banyak tulah yang kita dapat setiap minggu.
Tunggu apa lagi? Sertai AdvertorialDotMy dan jadilah blogger yang tidak menulis dengan sia-sia. Eceyyhh.

Ps- tips aku, kalau korang update blog setahun sekali, jangan join. Wassalaam.


Comments

  1. oklah tu. daripada tak dapat langsung., hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan,,, hahaha,, boleh bayar domain pun ok gak,, kih3

      Delete
  2. Semoga berjaya mendapat tawaran advertorial. Good luck!

    ReplyDelete
  3. Saya pun tengah cuba nak.buat advertorial. Bila baca entri ni bila Muja tulis pasal tudung dan kanta lekap tu terus bersemangat nak masuk. Terima kasih Muja.

    ReplyDelete
  4. Harap2 murah rezeki la kat sini, dah macam-macam cara ni cuba nak buat duit melalui blogging

    ReplyDelete
  5. Memang menari advertorial ini, dah daftar tapi belum buat pembayaran lagi. Moga berbaloi dapat income di sini. Moga berjaya untuk Muja.

    ReplyDelete
  6. dah pernah cuba advertorial nie? dah dapat payment melalui advertorial.my?

    ReplyDelete
  7. muja...acane pulak kalau blog kita tu traffik tak berapa nak tinggi...tak dak la famous sangat...boleh ka dpt customer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua org brpelyang.. tp rzeki tu Allah la pulak yg ttpkan.. tambahbaikkan blog kita smpai customer suke.. :-)

      Delete
  8. baru nak daftar..tengok2 harga dah naik..sobsobsob

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

IF I MAY CHANGE THE WORLD

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus