Penyelesaian 'Inappropriate Content' Daripada H12-Media

pendapatan dalam usd untuk blogger, h12 media
Screenshot akaun H12-Media aku. Sila convert balance tu jadi Ringgit Malaysia. Hehehe

Penyelesaian 'Inappropriate Content' Daripada H12-Media | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Sepanjang aku jadi blogger, tak lama mana pun lagi, blog pun tak gah mana, aku dapati pendapatan daripada H12-Media adalah paling tinggi. Bagi aku, H12-Media memang lain daripada yang lain.

Aku pernah menulis tentang H12-Media sebagai sumber pendapatan blogger sebelum ni. Entri komisen pertama H12-Media pun aku tulis. Kalau berminat nak join, klik Daftar dengan H12-Media

Kelebihan H12-Media Berbanding Syarikat Pengiklanan Lain


  • pelbagai jenis banner pelbagai saiz disediakan termasuk video, standard, sliding dan pop. boleh pilih ikut suka. earning yang pop paling tinggi tapi disturbing sikit.
  • earning yang sangat cepat naik. daripada impressions, click serta, apabila referrals kita cashout. bila kita dah tak letak banner H12 pun still dapat earning sebab referrals kita masih guna. :)
  • pelbagai cara pembayaran boleh dibuat termasuklah pay pal dan wire transfer sebab dia bayar dengan USD. masa sekarang ni lagilah tinggi bayarannya.
  • sistem sokongan yang cepat. bila aku hantar email, cepat je dapat reply. H12-Media memang menjaga hati publisher mereka.
h12 media, pendapatan dalam usd untuk blogger
Dah lama tak letak banner H12-Media pun, still dapat earning daripada affiliated referrals. Best wooo!!!

Lepas aku pasang, memang earning cepat naik earning. Tapi, banyak komplen daripada publisher yang H12-Media selalu paparkan iklan yang menjolok mata. Memang tak dinafikanlah. Aku pun ada contact H12-Media untuk masalah ini. So, di bawah ini adalah jawapan yang aku dapat.


h12 media, pendapatan usd blogger

Sebenarnya, H12-Media sendiri mengakui yang syarikat dorang memang ada polisi yang menyekat inappropriate content ni, tapi mereka mungkin terlepas pandang bila ramai sangat advertiser yang beriklan. Kita boleh tolong tapis iklan yang tak sesuai daripada blog kita dengan cara di bawah.

Penyelesaiannya

  1. Printscreen atau Screenshot iklan yang tak senonoh tu.
  2. Emailkan ke support@h12-media.com berserta negara, gajet yang diguna, dan nama browser.


Di saat ringgit Malaysia tengah jatuh ni, memang terbaik kalau kita cari pendapatan dalam USD dan H12-Media boleh membantu. Itu jelah yang aku nak share hari ni. Jangan biarkan inappropriate content mengganggu pemandangan blog anda. Tapi, jangan lepaskan peluang buat duit melalui blog. 

Klik Daftar Sebagai Publisher H12-Media . Daftarlah tanpa ragu-ragu. Percuma sahaja. :)

Ok? :)


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

IF I MAY CHANGE THE WORLD

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus