Pakej Percutian Murah dan Baucer Restoran Hebat Setiap Hari di Flenxoe.Com

Pakej Percutian Murah dan Baucer Restoran Setiap Hari Di Flenxoe.Com | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Setiap kali cuti hujung minggu, aku ternanti-nanti rancangan Extreme Cheapskate dengan Extreme Couponing kat saluran Astro 702. Dorang berusaha keras semata-mata untuk berjimat. Guna kuponlah, guna barang terpakailah. Kagum aku weh!

Aku faham je betapa hebatnya feeling bila kita boleh berbelanja kurang daripada yang sepatutnya. Yelah, korang pun mesti pernah rasa beli Domino's Pizza guna baucer kan? Ada tak rasa macam menang badminton di Olimpik? Tapi, macam mana berjimat pun kita, ada 2 benda yang kita selalu nak, yang susah betul nak stay in bajet; PERCUTIAN dan MAKANAN! 

Lagi-lagi kalau dedua ni kita kena ada sekali gus! Kos jenjalan makan angin memang tinggi. Tiket dah mahal, penginapan lagi, tambah bab makan pula. Alang-alang bercuti, ofkos la nak makan lebih sikit. Sebab takut membazir duit yang dah kumpul sikit-sikit tiap kali gaji, tangguh pergi bercuti. Lastly, tak pergi langsung. Hari cuti pun, mengerekot bawah selimut, ternak lemak. Stress! Kita ni kerja untuk hidup ke, hidup untuk kerja?

Kena bayar lebih? Flenxoe.Com kan ada?


pakej percutian murah, baucer makanan, baucer restoran, flenxoe
Antara destinasi pelancongan menarik yang boleh dilawati dengan pakej travel di Flenxoe.Com

Memikirkan ramai orang di luar sana yang selalu kecewa dengan situasi macam ni, seorang akauntan bertauliah telah membuat satu laman web khas yang mengumpulkan tawaran dan baucer hebat untuk percutian di hampir seluruh dunia termasuklah di Langkawi, Pulang Pinang, Melbourne, Ho Chi Minh, Balkan, Eropah dan Barocay! 

Semua pakej ditawarkan dengan harga berpatutan. Siap ada diskaun lagi. Wah! Lepas ni tak delah rasa membazir sangat semasa bercuti. Flenxoe.Com bukan setakat menyediakan pakej percutian menarik, baucer makanan pun ada. Manalah tahu kalau kita nak buat romantic candle light dinner masa pergi trip memana. Tak delah bajet lari banyak. Lari sikit-sikit tak de masalahkan? 

Kita boleh pilih macam-macam jenis makanan macam Italian, Mexican, Japanese, or Western. Semua restoran ni adalah di sekitar kawasan Bandar Hilir, Bukit Bintang dan Pusat Bandar Kuala Lumpur. Lepas ni mesti ada lagi banyak. Nak senarai restoran luar negara sekali tau Flenxoe. :D

Tempah Dulu, Bayar Kemudian di Flenxoe.Com


pakej percutian berpatutan, baucer restoran, baucer makanan, flenxoe
Pelbagai jenis baucer makanan di restoran yang disenaraikan di Flenxoe.Com

Di Flenxoe.Com, dorang tahu kita selalu risau buat urusan secara online nih. Banyak kes dah berlaku. Kena tipulah, servis tak macam dijanjikanlah. Asal nak bercuti happy-happy, balik tambah tacing. Jadinya, untuk memberi lebih keselesaan untuk pelanggan, kita boleh menempah dahulu dan bayar kemudian. Senangkan? Tak payah risau-risau dah. 

Bagaimana Flenxoe.Com Berfungsi?


pakej percutian murah, baucer restoran, iklan perniagaan anda, flenxoe

1. Pilih tawaran atau baucer menarik yang ingin ditempah.
2. Tempah tawaran atau baucer menarik yang dingini.
3. Hubungi agen atau pergi sendiri.
4. Bayar sendiri-sendiri saje... Great! :D


Iklankan Perniagaan Anda di Flenxoe.Com


Flenxoe.Com memang masih baru, tetapi berwawasan tinggi untuk bekerjasama dengan travel agency atau pengamal restoran dalam mempromosikan bisnes masing-masing. Jadi, mereka amat mengalu-alukan semua yang berminat untuk menaikkan jualan. 

Flenxoe.Com(klik link) memang berhasrat tinggi untuk menolong meningkatkan pendapatan orang ramai walaupun hanya dengan bekerja secara sambilan. Insya Allah, dengan kerjasama ini, bisnes semua akan lebih berkembang dan dikenali. Amiin.

Tak mahu terlepas pakej percutian menarik di sekitar Asia? Jangan lupa like Facebook Flenxoe.Com  (klik link) untuk informasi travel trip anda.

Sesiape yang ingin mengiklankan restoran, pakej percutian atau teringin membuat kerja part time, boleh boleh hubungi Flenxoe.Com di 03-91011191 atau email marketing[at]flenxoe.com. Wassalaam.

Ps- insya Allah, honeymoon yang tertangguh nanti, aku tempah pakej travel kat sini je. hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD