NIQAVIE, BUTIK NIQAB DAN KHIMAR LABUH PELBAGAI GAYA

Butik Niqab Niqavie adalah butik pertama yang menjual pelbagai jenis niqab dan khimar labuh. Dulu Niqavie ini di kenali sebagai Niqab Collection tapi sebab sudah rebranding dan upgrade pelbagai sudut jadi pembaikkan pelbagai sudut termasuk nama NIQAVIE sendiri...dengar nama pun dah WOW,Ohsem!


Butik Niqab Niqavie ini HQ Malaysia di Seri Kembangan,Selangor. Wah seronoklah niqabis atau yang cari niqab boleh shopping di butik mereka.Dekat dengan Putrajaya,Cyberjaya,Shah Alam,Bangi,KL...kiranya tengah-tengah lokasi. Mereka operasi hingga malam jadi yang bekerja pun boleh tunggu habis kerja.

.
Sekarang ini sudah buka cawangan pula di Kelantan.Wah semakin berkembang! Bestlah bisnes anak orang melayu kita makin maju.Dan paling wow tersangat wow sebab mereka ada cawangan di France dan German kemudian ada reseller di pelbagai negara. Daebak!   



Kalau tudung ada jenama yang kita boleh senaraikan sebagai top.Tapi untuk niqab ini rasanya jenama Niqavie inilah yang top. Top dari segi produk dan position bisnes.
.
Niqavie ini juga adalah pembekal untuk niqab kepada Hypermarket Lulu international. Di KL ada LULU ni,kat Jalan Munshi tepi Jakel Mall. Wah lagi senang orang KL nak shopping niqab.

Sekarang niqab itu sudah jadi pemakaian masyarakat,sudah ramai yang pakai.Artis,bisnes woman,jutawan,pelajar agama dan orang awam.


Adanya butik niqab ini sebab kata ownernya dulu susah nak cari niqab untuk pakai sendiri kemudian bagi yang dilarang pakai warna hitam mereka kena cari yang berwarna warni sebab ada syarikat tempat kerja boleh pakai niqab.Dari info,ramai juga pegawai kerajaan dan golongan profesional pakai.Yang tak boleh pakai di tempat kerja mereka pakai di luar atau masa pergi usrah.

Memang patut pun ada butik,sebab niqab ini bukan pakaian budak agama dah.
Sudah ramai yang pakai...
Nak pakai pergi tahfiz...
Nak pakai harian..
Nak pakai tunang.
Nak pakai event dinner.
Nak pakai umrah/ haji


Eh kira 'Nak pakai' itulah wujudnya peluang untuk buka butik.Sebab biasanya kalau tengok di ig dan fb ramai yang jual niqab ini jahit sendiri je dan kecil-kecil.Kadang2 jumpa orang jual online dan ada juga di kedai2 arab tapi tak banyak pilihan.Kalau ada yang buat showroom pun sikit je lah design yang ada...tak puas memilih.

Kalau butik ini sudah terhimpun dan banyak pilihan.Kira spesifik tempat.Menurut mereka ada lebih 100 jenis design niqab yang mereka ada dan ada lebih 50 pilihan warna...hihi. Memang padanlah buka butik. Mereka bukan jual niqab Malaysia sahaja,niqab dari arab seperti Yaman,Dubai,Mesir pun ada dijual.Kalau yang fanatik niqab memang tak pergi lain dah...keluar di Berita Harian,Majalah Nur dan Pentas Dakwah TV Al Hijrah.


Agak uniklah sebab dengan produk penutup kain muka saja dah boleh buka banyak cawangan dan ada ramai staff.Peluang pekerjaan itu bertambah...Niqavie overall untuk kilang dan butik termasuk pengurusan pejabat mereka ada 69 staff.Actually NIQAVIE itu nama jenama untuk syarikat lain pula.Sekarang jenama yang penting.


Pembekal international (export)
Pembekal Hypermarket
Butik retail pelbagai cawangan.
Kilang pembuatan memang kenalah ramai staff.Takkanlah seorang staff handle semua boleh pengsan.


Dulu ingatkan niqab ini 1 jenis dan 1 warna saja tapi tak sangka banyak pula bila sudah jumpa NIQAVIE.
Ingat lagi harga niqab di tepi jalan boleh tahan sama harga beras sekampit.


Tapi di butik NIQAVIE ini ada banyak jenis kain jadi harga pun banyak pilihan.Serendah RM8 pun ada,biasa kalau buat SALE kadang2 ada RM5 dan Setiap bulan mereka bagi Niqab Free pada tahfiz dan individu yang memerlukan.Bukan Niqab je,tudung labuh dan jubah pun.

Rupanya banyak jenis Chiffon untuk niqab,ini apa yang kita tahu info dari Niqavie.


1. Chiffon Pure Silk...ini yang original.Boleh tahan ummph harganya sebab import dan exclusive.Biasanya mak datin lah suka beli.


2.Chiffon Yaman Tobie,ini material niqab arab orang panggil niqab yaman2 tu.
Haa...ini pun ada.Yang ini ada yang harga murah dan premium sebab kualiti kain gred AAA.


3. Chiffon Aritachi..ini ada no 1 dan chinko.Jenis kain ni ada yang guna utk jual online tapi banding dengan NIQAVIE memang jauh berpatutan Niqavie lagi.Ada tu beza RM10/20 sehelai tapi guna kain sama dan ada box sekali.Why paymore?


4. Chiffon Georgette ini semua harga bawah RM50 katanya...paling rendah RM8 dan biasanya harga RM10,RM15 gitu je ikut design.
Ni kalau pilihan pun banyak,jenama pun Top,harga pun berpatutan...nak kemana lagi?


Servey lah sendiri ye...
Kita tunjuk jalan yang daebak je.


Search 'NIQAVIE' utk page,instagram dan google semua top 1 page.Like dan follow mana tahu dapat Niqab Free.


Website pun ada lebih mudah dan pantas cuci mata 


Whatsp: +60182400973


Elok order di website atau datang butiknya.Alamat dalam gambar...sebab kalau main whatsp ini biasalah kalau pelanggan dah ramai nanti tak terlayan.Kecik hati pula...mudah je dengan website.
Klik2 pilih,bayar dan bagi alamat haa tunggulah barang sampai.
Shopping sakan guna phone je zaman harga minyak macam harga durian.


Dah share artikel best bagilah komen kt bawah tu

Comments

  1. Lawanya~ sebab design dia ada banyak warna,rasa tertarik bila tengok

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD