Wednesday, February 09, 2022

Wanita Montok Kembali Dara Dengan Jamu Ratu Emas Capsule

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Tinggal beberapa hari sahaja lagi aku di usia 20-an. Rupa-rupanya, tahun 2022 menjadi tahun terakhir aku boleh mengaku muda. Tak lama sangat dah, nak masuk 30-an. Lepas ni, nak kena panggil dewasa pula. Tanggunjawab makin berat. Kudrat makin berkurang. Macam tak kena kan? Tapi, Allah dah buat yang terbaik. Kita je kena cari hikmah di sebalik semuanya.

Bila umur makin meningkat, macam-macam nikmat, mula hilang. Tetiba jela lenguh bahu, sakit pinggang, selalu moody. Padahal, badan nak guna lama. Ada 2 anak kecil nak kena jaga. Ikut perancangan, tak lama lagi, nak tambah yang nombor 3. Tapi, nak kekal montok, awet muda. Macam mana nak 'kembali dara' lepas ni ya? Dilema.. Dilema.. πŸ’

Dilema Wanita Lepas Bersalin


Sebelum bersalin, aku sekadar baca dan dengar sahaja tentang perubahan-perubahan yang dialami oleh wanita. 2 benda yang paling biasa mestilah tentang perubahan bentuk badan dan kurang ketat di bawah. Kalau dulu montok, sekarang kendur. Kalau dulu tegang, sekarang kecut. Kalau dulu ketat, sekarang longgar. Perubahan ini perlu diterima tapi, tak bermakna kita kena biarkan berlarutan macam tu sahaja. Betul tak?

Selepas bersalin dan tamat tempoh menyusu anak, saiz payudara mula berubah. Ada yang besar sebelah, kecil sebelah. 'Gunung' mula menjadi 'busut'. Yang kat bawah pun mula longgar. Kita pun mulalah rasa kurang keyakinan diri. Rasa tak cantik. Kepenatan buat kita tiada banyak masa untuk diri sendiri dan mula merasa tertekan. Biasanya, suamilah yang menjadi mangsa sebab rasa tidak disayangi dan dicintai lagi. Tak buat salah pun kena marah. Kesian..

Badan Montok Kembali dara dengan Jamu Ratu Emas Capsule by ReBeauty


Badan montok dan kembali dara tidak mustahil dengan Jamu Ratu Emas Capsule! Badan bertenaga, penampilan bergaya, pasti menjadi idaman setiap wanita termasuklah ibu-ibu selepas bersalin. Kesan positif boleh dirasa seawal 5 hari. Jomlah kita amalkan Jamu Ratu Emas Capsule hari ini.

ratu emas beauty



Cara Kembali Montok, Kembali Dara


Ramai wanita moden yang takut bila dengar tentang jamu. Padahal, nenek moyang kita mengamalkan jamu dari zaman berzaman. Sebab tu mereka kekal montok dan langsing macam anak dara. Yang memburukkan nama jamu adalah orang kita sendiri yang tiada rasa tanggungjawab memasukkan bahan berbahaya dan terlarang dalam kandungan jamu mereka.

Namun, Jamu Ratu Emas Capsule ternyata bebas daripada bahan-bahan toksik seperti

πŸ‘‰ Hormon
πŸ‘‰ Bahan pengawet
πŸ‘‰ Gluten
πŸ‘‰ GMO
πŸ‘‰ Antibiotik
πŸ‘‰ Bahan kimia berbahaya yang lain

Bahan-bahan dalam formulasi Ratu Emas Capsule adalah daripada herba-herba seperti manjakani, kacip fatimah, kunyit dan kayu serapat. Keselamatan produk Ratu Emas Capsule ini terbukti apabila sudah berdaftar dengan KKM dengan nombor pendaftaran MAL 16110048TC.

Kapsul Ratu Emas juga dijamin sudah lulus semua ujian makmal, halal dan diproses di kilang bertaraf GMP. Memang terbaik.

jamu ratu emas beauty
Tak salah kita mengamalkan jamu. Yang salah adalah tersalah pilih jamu. Jamu Ratu Emas Capsule =boleh dijadikan amalan kita, wanita moden yang sentiasa bekerja keras sepanjang hari tidak kiralah di rumah atau di tempat kerja masing-masing. 

Cara Pengambilan Ratu Emas Capsule


Cara pengambilannya juga mudah. Makan 2 biji kapsul selepas sarapan setiap hari kecuali semasa haid. Sila ambil air dengan banyak dan elakkan pengambulan kafein dan gula berlebihan untuk memaksimumkan kesan jamu ini.

Kebaikan dan Kelebihan Jamu Ratu Emas Beauty


Jom kita tengok.

πŸ‘‰ menjadikan tubuh badan lebih bertenaga supaya tidak lesu dan tidak bermaya
πŸ‘‰merapatkan Miss V supaya lebih ketat
πŸ‘‰ mengurangkan masalah lendir dan keputihan
πŸ‘‰ menyelesaikan masalah kegatalan pada Miss V
πŸ‘‰ menghilangkan bau yang tidak menyenangkan 
πŸ‘‰ meredakan kesakitan senggugut semasa haid
πŸ‘‰ membaiki kitaran haid supaya lebih teratur
πŸ‘‰ memantapkan payudara dan punggung
πŸ‘‰ awet muda

Jangan lupa juga untuk melakukan senaman dan urutan yang sesuai bagi membantu menegangkan payudara dan punggung. Senaman 'kegel' pula boleh diamalkan untuk menguatkan otot faraj. Bila jamu bergabung dengan senaman, hasilnya mestilah, montok kembali dara.... πŸ’‹

Boleh Tak Makan Jamu Ratu Emas Semasa Haid?


Ratu Emas Capsule tidak digalakkan diambil semasa haid disebabkan oleh sistem serapan badan yang menurun dan lemah. Hanya sekadar 80% berbanding hari-hari biasa. Jadi, khasiat jamu akan dibazirkan. Jimatlah kita boleh skip 7 hari dalam sebulan.

Boleh Tak Makan Jamu Semasa Mengandung


Ratu Emas Capsule tidak disarankan untuk diambil semasa mengandung kerana perbezaan hormon yang berlaku sepanjang mummies berbadan dua. Mummies kena fokus lebih untuk kesihatan diri sendiri dan bayi dalam kandungan dengan mendengar saranan dan nasihat daripada doktor termasuklah tentang pengambilan suplemen khas untuk ibu mengandung.

Boleh Tak Makan Jamu Dalam Tempoh Menyusu Badan


Selepas bayi berusia 2 bulan, jamu ReBeauty boleh diambil untuk mempercepat penyembuhan sistem peranakan (mengecutkan rahim). Ia juga boleh meningkatkan lagi penghasilan susu ibu.

Testimoni Pengguna Jamu Ratu Emas Beauty


Tak betul tak kata. Bukan saja-saja cakap. Bukan saja-saja cerita. Jom tengok testimoni pengguna yang sangat berpuas hati dengan hasil pengambilan Ratu Emas Capsule.

ratu emas beauty

ratu emas beauty

ratu emas beauty

ratu emas beauty

ratu emas beauty

ratu emas beauty

Ratu Emas Beauty

Jamu Ratu Emas Beauty

Ratu Emas Beauty

ratu emas beauty

jamu ratu emas beauty

Siapa Yang Kena Amalkan Ratu Emas Capsule?


Semua wanita kena amalkan Ratu Emas Capsule tau. Barulah mak dara kembali montok, kembali dara. Jangan lupa. Anak dara pun boleh amalkan seawal usia 16 tahun. Lebih-lebih lagi mereka yang mengalami

πŸ‘© masalah keputihan berlebihan dan berbau
πŸ‘© haid tidak teratur
πŸ‘© kulit wajah yang kusam tidak bermaya
πŸ‘© otot faraj yang longgar
πŸ‘© badan lesu dan selalu kebas
πŸ‘© payudara dan punggung kendur

Harga Ratu Emas Capsule


NORMAL : 
1xboto = RM129 
2x botol = RM258

PROMO : 
1x botol = RM80 free postage 
2x botol = RM150 free postage

Dapatkan Jamu Ratu Emas Capsule


Untuk geng-geng montok yang nak kembali dara, jangan lupa singgah di



Sudah tiba masanya untuk aku dapatkan 'bantuan' untuk kekalkan prestasi aku sebagai isteri, ibu dan wanita berkerjaya. Alhamdulillah, 'bantuan' itu sudah aku jumpa.

No comments:

Post a Comment