PGMall, Platform E-dagang Tempatan Pertama di Malaysia

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Sepanjang menjalani Perintah Kawalan Pergerakan, shopping mode memang at high level. Asyik nak membeli saja. Menjadi hero dalam memerangi wabak Covid-19 dengan hanya bersenang lenang di dalam rumah. Gaji berjalan, tak dipotong. Malah, ramai juga yang mendapat Bantuan Prihatin Nasional. Tak cukup dengan itu, bank pula bagi moratorium. Semuanya dilakukan untuk membantu rakyat dalam suasana yang amat tegang macam sekarang ini. Namun, ada akibat yang kita perlu tanggung. Keadaan ekonomi negara menjadi kurang stabil.

Jadi, apabila kita memasuki fasa Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan pula, kita sangat digalakkan untuk membeli barangan dan menggunakan servis tempatan untuk merancakkan semula perkembangan ekonomi negara. Hari ini, kita balas balik dengan membeli barang dan mengguna servis tempatan. Barulah kita tak jadi macam kacang yang lupakan kulit. Amboi amboi amboi.

Dengan ini, aku memperkenalkan, platform E-dagang nombor 1 Malaysia, PGMall.


PGMall, Platform E-dagang Tempatan Pertama di Malaysia



PGMall merupakan satu-satunya platform E-dagang tempatan di Malaysia. Walaupun dengan persaingan yang hebat, PGMall telah tersenarai sebagai top 3 dalam laporan iPrice. Pencapaian ini sangat membanggakan bagi sebuah platform membeli belah secara online yang sangat baru bertapak di Malaysia.


Walaupun masih baru, ramai pengguna internet menyukai PGMall. Antara sebab utama mestilah kerana proses pembayaran secara online yang sangat mudah apabila mereka menerima semua cara pembayaran secara online seperti e-wallet dan payment gateway. Ada laptop? Boleh beli di PGMall. Ada handphone? Boleh beli juga. Ada tab? Pun boleh beli. Semuanya di hujung jari. :D

PGMall Mega 8.8 Pre Sale



PGMall juga sangat digemari oleh peminat platform e-dagang kerana sentiasa mengadakan jualan murah. Yang terdekat mestilah Mega 8.8 Pre Sale yang akan berjalan dari 3 Ogos sehingga 7 Ogos 2020. Pengguna baru akan menerima potongan khas sebanyak RM5 dengan pembelian minimum sebanyak RM38 sahaja. Mereka juga layak mendapat potongan sebanyak RM15 dengan pembelian minimum sebanyak RM88 sahaja, begitu juga dengan pengguna lama. Mengapa bayar lebih kalau boleh bayar kurang, kan?

Sila terjah PGMall Mega 8.8 Campaign sekarang juga untuk melihat barangan yang ditawarkan di sana.

PGMall Mega 8.8


Sepanjang PGMall Mega 8.8, pelanggan akan menikmati potongan sebanyak 8% dan diskaun sehingga RM88 dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM188 sahaja. RM5 akan dipotong dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM38 sahaja untuk pengguna baru dan RM15 pula akan dipotong daripada perbelanjaan minimum sebanyak R88 sahaja untuk pengguna baru dan lama.

Sila terjah PGMall Mega 8.8 Campaign untuk maklumat lanjut.

Maybank QRPay


Khas dan eksklusif untuk pengguna Maybank QRPay, anda sangat bertuah tau. Dengan membeli di PGMall dan MAE dari hari ini hingga 31 Julai 2020, potongan sebanyak RM5 akan diberikan dengan menggunakan kod FLASH. Lebih penjimatan untuk anda. Seronok kan?

JOM Meriahkan PGMall Mega 8.8 Beramai-ramai


Jom! Sama-sama kita berbelanja di PGMall. Sama-sama kita memeriahkan PGMall Mega 8.8 Sale dengan membeli pelbagai jenis barangan dengan diskaun hebat! It never gets better than buying more things with less paying! :D

Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut mengenai PGMall dan kempen lain korang boleh layari


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline
#Maybankqrpay #Mae #Mega88 #PreSales #eighteight #PresalesParty #PGMall4u #Cashback #points

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD