Tolong Jangan Lepaskan

Assalamualaikum. Aku tahu. Ramai yang hilang pekerjaan dan punca pendapatan sepanjang kita terkena musibah Covid 19. Tapi, semua yang berlaku ada HIKMAH!

Positive guys.. POSITIVE. 

Jadikan ini turning point untuk kita membuat perubahan demi kebaikan. Jom kita membina karier dalam bisnes kerana ia merupakan sumber rezeki terbesar. Sampai ada yang menyatakan 9 daripada 10 sumber rezeki adalah daripada perniagaan@bisnes.

Few days ago, aku dah cerita pasal Recruitment Promo ni. But, hari tu korang kena tunggu. Hari ni pula, masa yang dinanti dah tiba. Promo hebat ni dah bermula guys!

Dengan hanya 150 (which 138 adalah harga Ratu set), kita dah boleh dapat akses kepada harga JTT Ambassador TANPA BELIAN MINIMUM!

So, registration fee doblas hengget je??? 😮😮😮

Ya tuan dan puan. Sekali bayar, dapat keistimewaan ini SEUMUR HIDUP! Untuk kegunaan sendiri boleh, nak jual pun boleh. Malas nak urus pos dan simpan barang? Jangan risau. Bab tu, HQ dah cover.

Malas nak fikir ayat berniaga online, HQ dah tangkap gambar, tulis caption siap siap. Copy paste je macam buat esaimen dulu dulu tu.
Alaa.. Macam tak biasa.. 😂

Produk berkualiti keluaran BUMIPUTERA you guys. Status HALAL memang dah confirm. Ada kelulusan MAL KKM. Bahan pula sejenis PREMIUM SAHAJA! Herba2 berkualiti dari seluruh dunia. 👍

Join JTT AMBASSADOR (Klik link dan join kami jana pendapatan. ) 

Pm je untuk lanjut. Email ke mujagirl92 at gmail dot com. Comment no hp korang pun boleh. Mana tahu aku terbuka hati nak bayar yang 12 hengget tu ke..... 😉😉

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD